piątek, lipca 17, 2015

TEST CERAMIDOWEGO PŁYNU MICELARNEGO 3W1 LIRENE


Ile razy dziennie przecieracie twarz płynem micelarnym? Ja robię to oczywiście wieczorem w celu demakijażu, ale także rano, po nocy w celu oczyszczenia z sebum i martwego naskórka, no i czasem jeszcze w ciągu dnia, kiedy chcę nałożyć powtórny make-up.

Wszelkie płyny micelarne kocham i uważam je za najlepszy pomysł na demakijaż. Choć preparaty te są delikatne, nie każdy jest dobry do mojej wrażliwej i suchej cery. Jednak na produkt Lirene po raz kolejny mogę liczyć. Każdy jeden płyn micelarny Lirene sprawdzał się doskonale- tak jest również z ceramidowym płynem 3 w 1.

Dlaczego 3 w 1? Bo oczyszcza, nawilża i tonizuje. Ja bym jeszcze dodała do tych efektów fakt, że usuwa okropne uczucie "ściągnięcia" suchej skóry, chroni przed wysuszeniem, jak i podrażnieniami, nie przetłuszcza. Jest perfekcyjny! Niczego mi w nim nie brakuje.

Do tego ma przyjemny zapach, przejrzyste, wygodne opakowanie, no i cenę- 15zł/ 200ml.

I love Lirene ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...