środa, lipca 08, 2015

TEST PODGRZEWACZA SAMOCHODOWEGO BABY ONE

Według producenta: Podgrzewacz samochodowy to przenośne urządzenie służące do podgrzewania pokarmu w czasie podróży. Podłączając urządzenie do gniazda zapalniczki samochodowej można podgrzać pokarm dziecka w szybki i łatwy sposób, bez konieczności postoju. Wbudowany termostat skutecznie zabezpiecza przed przegrzaniem. Podgrzewacz samochodowy to także praktyczne termoopakowanie, które utrzymuje temperaturę pokarmu przez długi czas. Posiada paski, dzięki którym można przymocować go do wózka lub torby, a także pasuje do większości butelek oraz gotowych dań w słoiczkach.
  • podgrzewacz samochodowy : podłączenie do gniazda zapalniczki samochodowej
  • termoopakowanie : specjalna powłoka wewnętrzna utrzymująca temperaturę
  • szybko podgrzewa pokarm bez konieczności postoju 
  • przydatny w podróży i na spacerze
  • specjalne paski umożliwiają zamocowanie podgrzewacza do torby lub wózka
  • wbudowany termostat zabezpiecza przed przegrzaniem
Według mnie: Moją pierwszą reakcją po rozpakowaniu podgrzewacza było zaskoczenie, że jest taki mały, poręczny i lekki :) Zmieści się w każdym samochodzie, nawet w tym najmniejszym. Wyglądem przypomina zwykłe opakowanie termiczne (którego funkcje także spełnia). Praktyczne jest, że materiał, z który powleka podgrzewacz jest zmywalny i w razie plamy, łatwo ją zetrzeć. Do podgrzewacza wchodzą chyba butelki każdej firmy o pojemności maks. 250ml oraz słoiczki z obiadkami.

Na początek przetestowałam produkt jako opakowanie termiczne (od dłuższego już czasu zastanawiałam się, czy warto takie kupić). Nalałam wodę do butelki, schowałam do opakowania termicznego i po 2 godzinach sprawdziłam termometrem temperaturę. Okazało się, że spadła o ok. 30%, po 3h, była niższa o ok.50% od temp. początkowej. Jeśli wychodzimy zimą na krótki spacer, warto więc mieć coś do picia dla malucha właśnie w takim opakowaniu. Jeśli jednak używaliśmy wcześniej podgrzewacza, pozostały w nim element grzewczy troszkę opóźnia spadek temperatury. Sam podgrzewacz jest bardzo praktyczny szczególnie dla rodziców niemowląt. Małe dziecko zawsze może zrobic się głodne, a jadąc samochodem przygotowanie ciepłego posiłku może byc kłopotliwe. podgrzewacz problem rozwiązuje :) Jedyna jego wada jest taka, że trzeba czekać na podgrzanie około 20 minut, więc albo musimy mieć cierpliwe dziecko, które jest przecież głodne, albo sami musimy być zapobiegliwi i zanim maluch zgłodnieje, zacząć podgrzewać przekąskę.

2 komentarze:

  1. czegóż to ludzie nie wymyślą ;) fajny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad tym bo sporo podróżujemy, chociażby do teściów i niebawem jak pojawi się u Nas maluszek to taki podgrzewacz się przyda:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...