czwartek, lipca 14, 2011

TEST MASECZEK CLEANOLOGY DR IRENY ERIS

Kilka dni temu zrobiłam sobie wieczór piękności. To znaczy siedziałam w łazience baaaardzo dłuuuugo, by poprawić sobie humor i wygląd przed porodem. Przetestowałam nowe produkty Dr Ireny Eris:


PEELING DROBNOZIARNISTY CLEANOLOGY- duo-saszetka 2x6 ml
Wg producenta: peeling drobnoziarnisty skutecznie czyści i ściąga rozszerzone pory. Skóra pozostaje oczyszczona, elastyczna, wygładzona, świeża i delikatna. Po 2 tygodniach stosowania peelingu widoczne jest złuszczenie martwego naskórka, usunięcie nadmiaru sebum oraz poprawa kolorytu i ogólnej kondycji skóry. Stosować 1-2 razy w tygodniu. Zawiera m.in. kwas hialuronowy, wyciągi z bambusa, lotosa i lilii wodnej, ekstrakt owocowy.

Wg mnie: trochę się obawiałam zastosowania, ponieważ peeling przeznaczony jest do cery normalnej, a ja mam wrażliwą. Rzadko, który tego typu preparat mnie nie uczula. Tym razem miło się zaskoczyłam. Podczas wcierania go w skórę, ani nie szczypało, ani nie piekło, jak to zwykle bywało. Po zmyciu, moja skóra stała się gładziutka i wyraźnie oczyszczona z zaskórniaków. Czułam się, jakbym zrzuciła starą skórę, a odsłoniła świeżą! Właściwie efekt ten  trwa do dziś, a jak wspomniałam wyżej, stosowałam peeling kilka dni temu.

INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCA MASKA ODŻYWCZA CLEANOLOGY- duo-saszetka 2x6 ml
Wg producenta: natychmiastowo przywraca skórze utraconą wilgoć, jędrność i elastyczność. Intensywnie odżywia i regeneruje skórę pozostawiając ją wygładzoną i długotrwale nawilżoną. Opóźnia procesy starzeniowe zachodzące w skórze oraz wygładza zmarszczki sprawiając, że skóra staje się elastyczna i gładka. Stosować raz w tygodniu lub wg. potrzeb. Zawiera m.in. kwas hialuronowy, olej bawełniany, wit. B12

Wg mnie: maseczkę zastosowałam od razu po peelingu. Też nie uczula, choć ta jest już przeznaczona do skóry suchej. Daje przyjemne uczucie relaksu podczas wchłaniania. A po zmyciu skóra jest miękka, nawilżona, gładka, jak pupcia niemowlęcia ;) Zastosowałam później swój krem nawilżający na noc- czułam, jak szybko się wchłania po domowych zabiegach. Rano nie musiałam wklepywać kremu na dzień- skóra cały czas była nawilżona. Efekt też jeszcze się utrzymuje.

Zachwycona peelingiem oraz maseczką, poleciłam maseczkę przeciwzmarszczkową Cleanology mojej Teściowej.

NAWILŻAJĄCA MASECZKA PRZECIWZMARSZCZKOWA CLEANOLOGY- duo-saszetka 2x6 ml
Wg producenta: proteiny ze słodkich migdałów głęboko nawilżają, napinają i wygładzają skórę. Wyjątkowa formuła zmniejsza widoczność wszystkich typów zmarszczek poprawiając kontury twarzy. Skóra uzyskuje efekt świeżości, jest miękka, nawilżona, gładka i wypoczęta. Stosować raz w tygodniu lub wg. potrzeb. Zawiera m.in. kwas hialuronowy, proteiny ze słodkich migdałów.

Wg mojej teściowej (która robiła wieczór piękności u siebie): ma przyjemny, delikatny migdałowy zapach. Daje przyjemne uczucie, gdy wchłania się na twarzy i szyi. Po zmyciu skóra jest delikatniejsza, nawilżona, zrelaksowana. Teściowa była zadowolona z efektów.

Jedna saszetka wystarcza mi na 2 zastosowania, czyli duo-saszetka daje nam 4 wieczory piękności :) Jesteśmy zadowolone z efektów, polecamy preparaty Cleanology kobietom o każdym typie skóry.

Więcej informacji od producenta znajdziecie tutaj: http://www.eris.pl/pl/biuletyn/1203/dr_irena_eris_cleanology

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...