środa, kwietnia 01, 2015

CHRUPKI DO ZADAŃ SPECJALNYCH, CZYLI PLAYMAIS


PLAYMAIS zachwycił się mój Syn na stoisku Kreatywnych Maluchów podczas Targów Książki w Poznaniu. Siedział i dłubał, przyklejał, kroił, przewracał w rączkach, kombinował i wyczarowywał kolejne małe cuda. A ponieważ chrupki te mają naprawdę wiele zalet, przywieźliśmy i pudełko dla Córki.


Czym są PLAYMAIS? To elementy do kreatywnej zabawy, wykonane ze skrobi kukurydzianej, wody i barwników spożywczych. Wyglądem, wielkością, strukturą przypominają popularne chrupki kukurydziane. Jak zapewnia producent, PlayMais są naturalne, bezpieczne i w 100% biodegradowalne. Nie oznacza to jednak, że w trakcie zabawy, można się nimi opychać bez skrupułów, a raczej potraktować je, jako produkt bezpieczny, kiedy nasz maluch się zapomni i przypadkiem włoży do buzi. Tak, jak robi to Moja Zuzka... Musi spróbować wszystkiego- ciastoliny, farbek, kredek itp. Dla niej zabawka ta jest idealna! Ja nie muszę się denerwować, że coś jej zaszkodzi, a ona (jej brzuszek, zęby i reszta organizmu...), że nie powinna sobie zrobić krzywdy.


Kolorowe chrupki łączy się ze sobą przy pomocy zwilżonej gąbeczki (dołączonej do opakowania) lub ewentualnie na ślinę. I tutaj przypominam sobie, jak sama prawie 30 lat temu tworzyłam chrupkowe arcydzieła :) Z PlayMais można wykonać mnóstwo tworów- budowle, zwierzęta, ludziki, stwory i potwory, pojazdy, przedmioty, biżuterię, obrazki i na co jeszcze Wasze dzieci mają ochotę. Chrupki te można łatwo spłaszczać, jak i formować dowolne kształty, można je ciąć, kroić, malować pisakami, przekłuwać drucikiem bądź nawlekać na igłę i nitkę.


Zabawa PlayMais przede wszystkim pozwala na trening motoryki małej, rozwija wyobraźnię przestrzenną, uspokaja, jak i jest świetnym pomysłem na miłe spędzenie czasu wspólnie z dzieckiem czy zgodną zabawę rodzeństwa :)


Z tego co zauważyłam na stronie http://kreatywnemaluchy.pl/, dostępne są różne wielkości opakowań PlayMais, jak i różne zestawy. Ceny od 13zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...