czwartek, marca 28, 2013

TEST KOLAGENU DO CIAŁA

Według producenta: Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. 
Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu. Kolagen BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem. 

Kolagen do ciała BingoSpa do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.
Do kupienia tutaj :)

Według mnie: to produkt pełen skrajności- ma i plusy i minusy- nie wiadomo, co w nim przeważa, choć chyba  jednak są to zalety. Jest lekki, ale rzadki; po nabalsamowaniu ciała, skóra do momentu wchłonięcia pozostaje mokra. Jednak wchłania się szybko, nie pozostawiając po sobie klejącej czy tłustej warstwy. Konsystencja sprawia, że polecałabym ten kosmetyk na lato.
Zapach jest bardzo przyjemny. Kolagen ma świetne właściwości- wygładza ciało, zmiękcza, nawilża, odżywia.
Opakowanie wygląda estetycznie, szczególnie podoba mi się aluminiowa zakrętka oraz to, że widzę, ile produktu pozostało. Niestety "wydobywanie" kolagenu z butelki jest utrudnione, brakuje pompki bądź innego pomysłu, ułatwiającego aplikację.
Kolejną i ważną zaletą jest niska cena :) Może jednak warto się skusić?

1 komentarz:

  1. nigdy nie miałam okazji stosować kolagenu do ciała. Ciekawa jestem bardzo jak by się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...