środa, lipca 04, 2012

„JEDZ PYSZNIE … RAZEM Z DZIECKIEM”, M. Makarowska, Wyd. Feeria 2012


Recenzja książki została zdjęta z powodu podejrzenia plagiatu :(
Wydawca zapewnia, że "sprzedaż książki została wstrzymana z szacunku do wszystkich czytelników, blogerów i autorów przepisów. (...) Pani Magdalena Makarowska na bieżąco kontaktuje się ze zgłaszającymi się osobami" . Informację taką otrzymałam bezpośrednio od Wydawnictwa Feeria.
Jest mi niezwykle przykro, gdyż poradnik ten uważałam za naprawdę świetny. A on okazał się plagiatem...

4 komentarze:

  1. Swietna ksiazka dla wszystkich mam i rodzicow, ktorym zalezy na zdrowiu i prawidlowym rozwoju ich dzieci. Milo sie ja czyta, a jeszcze milej gotuje i zajada wspolnie przyrzadzone potrawy. Polecam:-)
    Agnieszka- mama Dawidka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tylko co "autorka" książki na to http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151108539440681.484054.296964755680&type=1 oraz parę innych tego typu zapytań. Jak dla mnie - żenada.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie polecałabym książki która jest plagiatem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka to niestety plagiat, taka smutna prawda. Pozdrawiam.Anna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...