czwartek, lipca 12, 2012

CZEKOLADOWY KREM POD PRYSZNIC BINGO SPA


Według producenta: Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo.Czekolada zawiera również wiele żelaza, cynku, magnezu i wapnia, które przyspieszają krążenie krwi w organizmie, zmniejsza też wszelkie obrzęki na skórze.
Czekoladowy krem pod prysznic BingoSpa wzmacnia i chroni warstwę lipidową skóry. Działa antystarzeniowo i poprawia samopoczucie, stymulując produkcję endorfin.

Według mnie: myłyście się kiedyś budyniem czekoladowym? Do tej pory nie miałam okazji, a teraz mam Czekoladowy krem pod prysznic Bingo Spa. Mmmmm … ten zapach i konsystencja są po prostu cudowne. Gęsty, ale bez przesady (jak wspomniałam, dosłownie jakbym myła się budyniem!), świetnie się pieni, a zapach przypomina mi mleczno-czekoladowe desery z dzieciństwa. Po takim wieczornym prysznicu całe zmęczenie ze mnie schodzi, czuję się odprężona i zrelaksowana. Opakowanie bardzo mi się podoba, jest proste, a aluminiowa zakrętka dopełnia całość. Niestety, kiedy ma się mokre dłonie, trudno poradzić sobie z jej odkręceniem. Brakuje mi też dozownika czy innej ułatwiającej aplikację końcówki. Lecz to taki mały drobiazg, który jest nieistotny, gdy tylko pomyślę sobie o kąpieli w budyniu czekoladowy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...