wtorek, sierpnia 07, 2012

TEST OTULACZA (PIELUSZKI, CHUSTY) ADEN & ANAIS


Wg producenta: wysokiej jakości, wielofunkcyjne pieluchy o wymiarach 120x120. Wykonane z muślinu z dodatkiem bambusa, dzięki czemu są jeszcze bardziej miękkie i lekkie. Otwarty splot tkaniny pozwala na swobodny przepływ powietrza, co zapewnia idealną temperaturę ciała dziecka, nie przegrzewa się w lato ani nie marznie w zimę. Nie podrażniają wrażliwej skóry dziecka. Mimo codziennego użytkowania nadal pozostają niezwykle elastyczne i trwałe. Wielokrotne pranie nie powoduje, że tracą coś ze swej delikatności. Przeznaczone jako otulacz dla dziecka sprawdzają się podczas nocy, gdyż zapobiegają tzw. ruchom spontanicznym, które są najczęstszym powodem rozbudzenia się dziecka. Pieluchy mogą być wykorzystywane między innymi jako ręczniczki do odbijania, lekkie kocyki na lato, prześcieradła do łóżeczek turystycznych, podkładki lub ochrona do wózków. Przepiękne wzory sprawią, że każda mama poczuje się stylowo

Wg mnie i Rysia: na pierwszy rzut oka- całkiem niepozorna. Ale przy pierwszych dotyku, zamienia się w ekskluzywną rzecz. Jest taka mięciutka, delikatna, przyjemna, że nie tylko cieszy się z niej dziecko, ale i dorosły. Pieluszka wykonana jest z włókna bambusowego, które jest wolne od resztek sztucznych nawozów, gdyż bambus w swej uprawie nie potrzebuje chemicznych „dopalaczy”. Dlatego ubrania z włókna bambusowego zalecane są nawet dla noworodków i osób o delikatnej skórze. Chciałabym, by WSZYSTKIE Rysia i moje ciuchy były szyte właśnie z włókna bambusowego! Różnica np. w porównaniu nawet do dobrej gatunkowo bawełny jest ogromna.
Sama pieluszka jest sporych rozmiarów- 120cm x 120cm. Właściwie dziwię się, dlaczego nazywa się pieluszką, gdyż nie używa się jej do przewijania (tzn. jak ktoś chce, to może, ale mi jest szkoda) choć zastosowanie ma naprawdę wszechstronne. Sprawdza się jako okrycie małego ciałka podczas upalnych nocy, w czasie spacerów i podróży samochodowych. Jej przewiewność pozwala także użyć ją jako moskitiera w wózku lub ochrona przed rażącym słońcem. Rysiu uwielbia się nią owijać, zakrywać, chować się, zabawki i mnie (podczas zabawy „Nie ma Rysia- Jest Rysiu” itp.). Można się także w nią wycierać, używać jako ręcznika czy koca.
Pieluchę szybko pierze się ręcznie, a wywieszona na świeże powietrze wysycha raz dwa. Na pewno spakuję ją na wakacyjny wyjazd :)

Do nabycia w sklepie internetowym lullaby.pl .

Tak się bawi mały Rysio pieluszko-chustą Aden &Anais :)

4 komentarze:

  1. Rysio przepiękny. Na dodatek widać że chusta przypadła mu do gustu.
    Przeglądała niedawno te pieluchy, mają bardzo fajne wzory. Podobają mi się ale są dość drogie.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas szarości raczej więc wybrałam http://kidy.pl/aden_anais_otulacz_muslinowy_twinkle_star_grey_4_szt - z koleżanką po dwie na głowę :)
    no i wybór trafiony megaśnie - tak jak obiecują po praniu jakby mieksza się robi (piore w loveli) - zabieramy wszędzie nawet babcia sie przekonala do pieluszek - ja usłyszała cene to trochę jakby zbladła i ze wymyslam stwierdzila bo to tetry zwyklej wszędzie pełno i za te peiniadze to kupiłabym ze setkę - no moze - nie wiem co to za fenomen ta pielucha ale to jednak z takich rzeczy co to jak sie kupi to co dzien sie czlowiek cieszy ze ją ma - ja i moja Ritka polecamy z czystym sumieniem !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mojej Zuzi wybrałam bambusowe chusty, sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Ty je doceniasz :)

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...