poniedziałek, sierpnia 06, 2012

TEST OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH ANDREA SEVERINI AVIA

Był test okularków przeciwsłonecznych dla Młodego, teraz czas na mamę :)


Wg producenta: Okulary przeciwsłoneczne polaryzacyjne Andrea Severini Avia (model LK188) kolor oprawy czarne, kolor szkieł przydymiony. Włoski projektant przygotował specjalną kolekcję okularów przeciwsłonecznych Avia. Okulary mają bardzo modny kształt przypominający okulary przeciwsłoneczne Aviator. Tego typu fason jest chętnie wybierany przez gwiazdy show-biznesu. Model ten króluje nieodzownie na ulicach całego świata od lat 70-tych.
Okulary przeciwsłoneczne Andrea Severini Avia to klasyczne, uniwersalne (dla mężczyzn i dla kobiet), trwałe (wykonane z mocnego aluminium) i bardzo efektowne rozwiązanie do ochrony oczu przed słońcem - pasują do każdego rodzaju kreacji, do każdej twarzy, na każdą okazję. Choć okulary są delikatne i lekkie są też niezniszczalne niczym gogle pilota. Niezwykle praktycznym rozwiązaniem wszystkich okularów przeciwsłonecznych Andrea Severini są tzw. fleksy, czy elastyczne elementy przy zawiasach, pozwalające wyginać zauszniki na zewnątrz, dzięki czemu okulary są bardziej trwałe i nie odkształcają się pod wpływem częstego zakładania nawet przy dużych rozstawach oczu.Każdy model okularów posiada polaryzację i filtry oraz certyfikat CE.
Do okularów dołączone jest eleganckie, twarde etui w dwóch kolorach do wyboru - bordowy i czarny.
Typ okularów słonecznych: Avia
Dla kogo: okulary uniwersalne
Model: LK188
Projektant: Andrea Severini
Materiał: aluminium
Wymiary: 62 - 15 - 120 (szerokość soczewki - mostek - długość zausznika)
Kolor oprawki: C1 czarny
Szkła: przydymione
Filtry UVB, UVA: tak
Kategoria filtra: 3
Certyfikat CE: tak
Polaryzacja: tak
Fleks: tak
Etui, microfibra: tak

Wg mnie: czy uwierzycie, że to moje pierwsze prawdziwe okulary przeciwsłoneczne? Prawdziwe w sensie, że posiadają filtry UVA i UVB i rzeczywiście chronią oczy przed słońcem. Pytacie, czy widzę różnice? Hooo hooo, dopiero teraz zdaję sobie sprawę czym są okulary przeciwsłoneczne! Gdy na spacerze idę pod słońce, jadę samochodem, czy wypatruję chmurki na czystym niebie, po raz pierwszy nie mrużę oczu (chociaż widzę ostrość słońca, nie razi mnie ono). Przez dłuższą chwilę na początku czułam delikatny dyskomfort (np. małe zawroty głowy), ale jeśli kiedykolwiek miałyście na nosie, a raczej na oczach profesjonalne okulary, to wiecie, że to jest normalne. Później oczy się przyzwyczajają. Aviatorki pasują zarówno mężczyznom, jak i kobietom, dlatego często mój Mąż mi je podbiera ;) Wydaje mi się, że on wygląda w nich dużo lepiej ode mnie, chociaż twierdzi, że jest mi w nich do twarzy. Na pewno stanowią niezbędne uzupełnienie letniego ubioru bez względu na styl. Czy jest to elegancki garniturek do pracy, czy letnia zwiewna sukienka, czy sportowy strój do joggingu, zakładając aviatorki poczujesz się modnie, a może nawet i sexy. A co, to że jesteśmy mamami, nie możemy już atrakcyjnie wyglądać?!
Okulary Andrea Severini Avia są starannie i solidnie wykonane, dzięki czemu są trwałe i posłużą na pewno na lata! Przechowywane w ładnym i praktycznym etui nie zniszczą się szybko w torebce czy samochodowym schowku ;)

Do nabycia tutaj: http://www.kontaktowe.pl/

4 komentarze:

  1. Trzeba przyznac, wygladaja suuper :) Ja sobie kupilem niedawno temu wayfayery z galeriawidzenia com i jestem super zadowolony :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy test, takie prawdziwe testy najciekawiej się czyta. Jeżeli jednak chodzi o właściwości ochronne okularów to polecam zapoznanie się z wynikami testów labolatoriów fotometrycznych. Fakty mówią samo za siebie, okulary przeciwsłoneczne w zakresie cenowym 20-190 zł praktycznie tak samo filtrują szkodliwe promieniowanie UV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, dziękuję za komentarz! Niemniej za 20-30 zł nie widziałam jeszcze okularów dla dzieci z tak elastycznymi oprawkami i trwałymi "szkłami". Okularki przekazujemy już kolejnym dzieciom (moje niestety z nich wyrosły) i ciągle są w doskonałej formie! ;) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...