czwartek, sierpnia 02, 2012

TEST ZUPY CEBULOWEJ BABCI ZOSI (FIRMY SYS)


Zostałam wybrana do przetestowania nowej zupy Babci Zosi (babcia mojego męża rzeczywiście ma na imię Zosia, ale tym razem chodzi o zupę firmy SYS) ;) Produkty firmy SYS są już nam znane- próbowaliśmy kiedyś zupę z soczewicą oraz botwinkę. Obie okazały się bardzo smaczne i warte kolejnego zakupienia, tym bardziej byłam ciekawa nowej potrawy Babci Zosi...
Przepis producenta:
1)Zawartość obu torebek wsyp do 1 litra zimnej wody. Doprowadź do wrzenia.
2)Następnie dodaj 1 łyżkę masła lub oliwy i gotuj około 20 minut na małym ogniu, czasem mieszając.
3)Najlepiej podawać zmiksowaną.

Rada: Zupa Cebulowa jest smaczniejsza, jeśli gotuję ją nieco dłużej, pamiętając o dolewaniu wody. Pod koniec gotowania dodaję 30% śmietankę i podaję z grzankami lub tartym żółtym serem.

Skład: cebula suszona (min. 35%), bułka pszenna tarta ( mąka pszenna, sól, drożdże, cukier, tłuszcz roślinny), sól, cebula prażona (cebula, olej roślinny)(min 5%), warzywa suszone (pasternak, seler, czosnek, natka pietruszki), ekstrakt drożdżowy, pieprz czarny, kminek, tymianek.


Wg mnie i męża :) : nigdy jeszcze nie jedliśmy zupy cebulowej. Nie było w naszych domach takiej potrawy. Byliśmy więc ciekawi jej smaku i czy w ogóle jest to „nasz” smak. I co się okazało? Tak, to jest to, co lubimy. Wyśmienita zupa, delikatnie pikantna, dobrze doprawiona naturalnymi przyprawami (zero chemii, polepszaczy smaku, tajemniczych E jakiś tam), czuć w niej warzywa. Kremowa konsystencja też przypadła nam do gustu. Zupę przyrządziłam według przepisu producenta (dodałam masło oraz pod koniec gotowania łyżkę śmietany 12%), przed podaniem wrzuciłam odrobinę natki pietruszki. Grzanki z bagietki z roztopionym żółtym serem świetnie dopełniły całość dania. Jesteśmy pod wrażeniem kolejnej zupy Babci Zosi i wcale nie podlizuję się teraz producentowi! Dania Babci Zosi to jedyne dania z torebki, po które sięgamy i które bez skrupułów podałabym dziecku. Nie zawierają grama chemii, przyrządza się je szybko, choć trochę dłużej niż popularne fixy znane z reklam. Wolę jednak gotować 5-10 minut dłużej, ale jeść zdrowo, smacznie i naturalnie. Spróbujcie sami :)
I jeszcze jedno! Nie wiem, ile kosztuje zupa cebulowa, ale pozostałe zupy są w cenach ok. 3,50zł, czyli bardzo przyzwoicie.

1 komentarz:

  1. Ja tam jednak wolę swoją (http://carryikurkuma.wordpress.com/category/today-im-cooking/zupy/), ale plus dla producenta za brak chemii!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...