piątek, sierpnia 17, 2012

TEST KASZY JĘCZMIENNEJ Z SOCZEWICĄ BABCI ZOSI (SYS)

Według producenta: danie w kilka chwil; 2 torebki na 4 osoby ; warzywa z naszego gospodarstwa; tylko naturalne składniki.
Propozycja serwowania:
Na patelni rozgrzej 4 łyżki masła i usmaż 2 jajka sadzone. Wyłóż ugotowaną kaszę jęczmienną z soczewicą na talerze. Na każdej porcji połóż po jednym jajku i polej pozostałym masłem. Podawaj z kefirem. Smacznego!
Skład:
kasza jęczmienna, soczewica czerwona (15%), pomidor suszony, marchewka suszona, cebula prażona (cebula, olej roślinny).

Według mnie: danie spakowałam na wakacyjny wyjazd, na którym planowaliśmy sami szykować sobie posiłki. Kiedy więc pewnego dnia byliśmy wszyscy głodni jak wilki, chcąc coś szybko zjeść, przygotowałam kaszę jęczmienną z soczewicą Babci Zosi (firmy SYS). Danie gotowało się „samo” (bez mojego udziału w mieszaniu, dokładaniu składników itp. co zwykle robi się, gotując obiad, nawet jednogarnkowy) około 20 minut- w sam raz, by przygotować talerze, stół i Syna do posiłku :) Po tym czasie spałaszowaliśmy danie tak szybko, że nie było nawet czasu na zrobienie dla Was pamiątkowej fotki... Pozostają mi zatem tylko słowa: było smacznie, zdrowo i szybko. Było czuć pyszne warzywka, producent postarał się, by nie była to sama kasza ;) Bardzo mnie cieszy, że wreszcie istnieją dania z torebki, które są całkowicie naturalne i nie zawierają grama chemii. Super też, że nie mają w sobie soli i trzeba samemu doprawić według własnego uznania, gdyż wszystkie produkty podobnego typu są dla nas zdecydowanie za słone! Brak soli oraz sztucznych dodatków sprawia, że danie to można podać maluchowi. Tego wakacyjnego dnia, kiedy jedliśmy na obiad kaszę jęczmienną z soczewicą byliśmy usatysfakcjonowani tym posiłkiem, choć zjedliśmy go bez innych dodatków. Dlatego w najbliższym czasie, zaopatrzę się w te oraz inne szybkie propozycje Babci Zosi i spróbujemy je także na inne sposoby ;) I Wam szczerze polecam spróbować! Jeszcze tylko dodam, że nie są drogie, kosztują ok. 5-6zł/ paczka na 2 osoby (a u nas nawet 2 osoby + nasz Maluch).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...