sobota, sierpnia 18, 2012

TEST KUBKA LOVI 360 STOPNI

Wg producenta: LOVI 360° to kolejny krok w rozwoju samodzielności, już od 9 miesiąca życia. Jako jedyny uczy picia jak ze szklanki, ale bez rozlewania, a zarazem chroni przed bakteriami:
  • picie jak ze szklanki – kubek nie posiada ustnika, przyzwyczaja zatem dziecko do naturalnego sposobu picia (jak ze szklanki). aby wziąć łyk, wystarczy ssać napój z któregokolwiek miejsca wokół krawędzi;
  • ochrona przed rozlewaniem – innowacyjny system uszczelniania w nakrętce 360° umożliwia picie jak ze szklanki, ale bez rozlewania;
  • ochrona przed bakteriami – zastosowana w nakrętce kubka opatentowana ochrona steritouch® pozwala na zredukowanie populacji bakterii, aż do 99,99% w ciągu 24 godzin.
  • wygodne trzymanie – profilowane uchwyty (dot. kubków mini i junior) ułatwiają dziecku chwytanie i trzymanie kubka.
Wg mnie i Rysia: trening picia z tego kubeczka zaczęliśmy na kilka dni przed pierwszymi urodzinami. Rysio potrzebował kilku dni, by bez problemu z niego pić i by go zaakceptować ;) Zatem z okazji poważnych I urodzin Młody pożegnał się z „dziecinną” butlą i od tej pory czy to mleko, czy woda itp., pije samodzielnie z kubka Lovi. Szczerze go polecam, chociaż musicie wiedzieć, że masz też pewne wady. 1. Niestety początkowo w każdym napoju delikatnie wyczuwalny jest smak i zapach plastiku (wiem, bo z ciekawości próbowałam z kubka pić). 2. Z kubka nie kapie, gdy się go odwróci do góry dnem, jednak kiedy się nim potrząsa (co Rysiu robi często), napój wylatuje :( 3. Brakuje podziałki ml, jaka jest na każdej butelce. Jednak poradziłam sobie z tym mankamentem, odmierzając w butelce porcję wody 180 ml, przelałam do kubka i wyszło, że objętość wskazuje górny kontur litery „V” w pionowym napisie „LOVI”. A reszta to już zalety: łatwo się go myje, szybko montuje poszczególne elementy. Uchwyty po bokach są tak wyprofilowane, by ułatwić dziecku ich chwytanie. I przede wszystkim- maluch pije bez rozlewania (jeśli pije a nie rzuca lub potrząsa kubkiem)!

2 komentarze:

  1. Z nieba mi spadłaś z tą recenzją! :D Właśnie myślę o tym kubeczku dla mojej młodszej Córci, dowiedziałam się o nim całkiem niedawno - starsza zaczynała od kubka z miękkim ustnikiem, później z twardym.
    Nie jest zbyt tani, ale za pomysł trzeba zapłacić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teoretycznie po to się z tego kubka sączy woda przy przechylaniu, żeby dziecko uczyło się, że jak za bardzo przechyli szklankę, to się zaleje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...