poniedziałek, lutego 15, 2016

TEST INTENSYWNIE REGENERUJĄCEJ ODŻYWKI DO WŁOSÓW SUCHYCH ORAZ ZNISZCZONYCH H- NUTRIGIN PHARMACERIS


Zimą szczególnie zmagam się z suchą skórą, ale i suchymi włosami. Mam je z natury kręcone, i dlatego potrzebują naprawdę silnego nawilżenia oraz regeneracji, by ładnie się skręcały i mniej puszyły. A ponieważ moim szamponem nr 1. jest ten z Pharmaceris (pisałam o nim tutaj), postanowiłam wypróbować i ich odżywkę.

Kosmetyk stworzony został specjalnie z myślą o kobietach (ciągle zastanawiam się czy mężczyźni używają odżywek do włosów?), których włosy są suche i zniszczone zabiegami fryzjerskimi, chemicznymi, matowe i łamliwe. Baaardzo dużo kobiet boryka się niestety z tym problemem.

Pierwszą zaletą odżywki H- Nutrigin jest zapach. Czy Wy też tak macie, że będąc u fryzjera, podczas mycia włosów profesjonalnymi preparatami zastanawiacie się, dlaczego moje kosmetyki tak cudnie nie pachną? No właśnie, a ta odżywka roztacza baaardzo przyjemną woń :) I od razu kojarzy mi się z czymś wyjątkowym i sprawia, że ja czuję się wyjątkowo, choć przez chwilkę.

Odżywka ma dość rzadką konsystencję, dzięki czemu łatwo się rozprowadza, ale też z tego powodu więcej jej nakładam i mam wrażenie, że produkt ten jest mało wydajny.


H- Nutrigin należy pozostawić na włosach na ok. 2-3 minuty, a następnie spłukać wodą. Już podczas tej czynności czuć dłonią, że włosy są gładkie, miękkie i nie poplątane. Jeśli chcę nosić rozpuszczone włosy, nie mogę ich rozczesywać, nawet po umyciu, dlatego TAKI produkt jest dla mnie idealny.

Po wyschnięciu, włosy mają "zdrowy" blask, dobrze się układają, nie są obciążone.

Kolejnym ważnym dla mnie atutem jest skład odżywki. Choć nie jestem chemikiem, ani kosmetologiem, z tego co się zorientowałam, kosmetyk ten nie zawiera silikonów, ani parabenów. Są za to obecne emolienty, wyciągi z roślin, składniki nawilżające.

Podsumowując, jeśli Wy także borykacie się ze zniszczonymi, suchymi włosami, po ciąży, karmieniu, po okresie jesienno- zimowym, po nieudanych zabiegach fryzjerskich i tak dalej, wybrubójcie tę odżywkę- intensywnie regenerującą H- Nutrigin Pharmaceris. Może akurat Wam pomoże? ;)
Cena ok. 30zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...