czwartek, listopada 21, 2013

TEST MYDEŁKA BOROWINOWEGO Z GINKGO BILOBA BINGOSPA


Moim zdaniem:
dlaczego postanowiłam napisać o mydle? Ponieważ dbanie o higienę rąk jest niezwykle ważne! U mnie w domu obowiązuje zasada- zaraz po wejściu do mieszkania, umyj ręce! Zasada ta dotyczy nie tylko domowników, ale i gości. Trudno, jeśli ktoś się obraża (a wierzcie mi, są tacy!), lecz nie wyobrażam sobie, by dotykać moich dzieci brudnymi łapskami (no teraz, to już się na pewno komuś naraziłam...).
Zatem i w łazience i w kuchni, na honorowym miejscu stoi zawsze mydło w płynie. Jest to zdecydowanie bardziej higieniczna wersja niż to w kostce.
Nasz aktualny środek do mycia rąk to właśnie mydełko borowinowe BingoSpa. Cudownie pachnie i jest to zachęcający argument dla tych, którzy myć rąk nie lubią! Ładnie się rozprowadza po skórze, jest też wydajne. A mnie odpowiada przede wszystkim to, że nie wysusza dłoni.
Do mydła w płynie mam specjalny dozownik, który tylko uzupełniam. Jednak jeśli nie macie czegoś takiego, mydełko borowinowe BingoSpa będzie się pięknie prezentować w swoim oryginalnym opakowaniu z praktyczną pompką.

Zdaniem producenta:
Borowina jest masą organiczną powstałą z roślin na skutek procesów humifikacji (próchnienia) pod wpływem bakterii tlenowych i beztlenowych w środowisku obfitującym w wodę.

W mydełku BingoSpa znajduje się ekstrakt borowinowy, który gwarantuje maksymalne wyizolowanie wszystkich substancji czynnych z borowiny z zachowaniem jej właściwości terapeutycznych. Ekstrakt borowinowy jest “esencją” tego co w borowinie najcenniejsze i wartościowe.
Borowina nie tylko leczy, ale również wspaniale pielęgnuje skórę.  Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry i zapewnia zachowanie jej pięknego wyglądu na długie lata. Poprawia jędrność skóry, która staje się napięta i gładka.
Wyciąg z Ginkgo Biloba (Miłorząb Japoński) bogaty we flawonoidy – przeciwutleniacze hamujące powstawanie wolnych rodników, odpowiedzialnych za starzenie się skóry - chroni skórę dłoni przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych.
Link do produktu: tutaj.



http://www.bingosklep.com/index.php

1 komentarz:

  1. Tez lubię te mydełko. W ogóle seria kosmetyków borowinowych bardzo przypadła mi do gustu :) Przede wszystkim za zapach :) A tak mimochodem chciałabym poinformować o możliwości wygrania bonów do sklepu Naturica - w ramach konkursu na blogu Rozdawajka. W asortymencie oczywiście i kosmetyki Bingo Spa. Więc zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...