wtorek, maja 08, 2012

„OSTATNIA TAJEMNICA EINSTEINA”, A. Rovira, F. Miralles, Wyd. Galaktyka, Łódź 2010


Oj, daaaaawno nie czytałam kryminału... Wybór padł na intrygujący tytuł- „Ostatnia tajemnica Einsteina”. Zanim jednak zdecydowałam się przeczytać pierwszą stronę, zastanawiałam się czy zrozumiem treść powieści. Obawiałam się zawiłych i ścisłych opisów fizycznych zjawisk. A w „te klocki” nigdy nie byłam dobra... Całe szczęście, moje obawy okazały się niepotrzebne, a książka wciągnęła mnie niesamowicie od pierwszego rozdziału.

Autorzy zabierają czytelnika w pasjonującą podróż śladami Alberta Einsteina, gdzie fakty z jego życia mieszają się z fikcją. Emocje, które towarzyszą podczas czytania powieści można porównać do jazdy na rollercoasterze...
Główny bohater zostaje uwikłany w poszukiwania ostatniej tajemnicy ojca teorii względności. Przemierzając niemal cały świat, na swojej drodze do rozwiązania styka się z morderstwami, pragnieniem, strachem, miłością oraz wieloma zagadkami, których rozwikłanie przybliża go do ostatecznego celu. Nie jest to jednak takie proste, tym bardziej że ktoś ciągle depcze mu po piętach. Co okazało się ostatnią tajemnicą Einsteina? Czy wpłynie ona na całą ludzkość lub chociaż na dalsze życie bohatera?

Polecam lekturę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...