poniedziałek, maja 14, 2012

TEST ANTIPERSPIRANTU CLEAN SENSATION GARNIER MINERAL (roll-on)


Wg producenta: ochrona przed przykrym zapachem oraz wilgocią. Skuteczna ochrona przed wilgocią wzbogacone w Mineralite™, dla suchej skóry i ochrony non-stop przez 48h. Subtelny oraz delikatny zapach, z wyselekcjonowanych specjalnie dla kobiet nut zapachowych będący odwzorowaniem aromatycznej czystości.

Wg mnie: antyperspirant wart zakupu. Sprawdza się podczas upałów, choć trudno mi stwierdzić, czy działa obiecane 48h, gdyż myję się dużo częściej niż raz na 2 dni ;) Jego zapach jest świeży i ładny, ale jak dla mnie troszeczkę za intensywny- lubię subtelne zapachy. Wysycha na skórze dosyć szybko oraz nie pozostawia białych czy żółtych plam na ubraniach. I za to przede wszystkim go polubiłam! Także ciekawe opakowanie zachęca, by sięgnąć po ten antyperspirant. Opakowanie to nie dosyć, że atrakcyjne, ułatwia także aplikację- roll-on z łatwością się obraca, nie zacina się (co często się zdarza w tego typu produktach), jest też duży, dzięki czemu kilka obrotów wystarczy, by go nałożyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...