niedziela, kwietnia 29, 2012

TEST PODPASEK Z PREPARATEM PROBIOTYCZNYM


Wg producenta: Oasis ProBiotic to podpaska łącząca ze sobą cechy zwykłej podpaski i preparatu probiotyczego. Dzięki podwójnemu działaniu Oasis ProBiotic nie tylko świetnie wchłania krew menstruacyjną lub upławy, ale także zabezpiecza środowisko pochwy przed namnażaniem się chorobotwórczych bakterii i drożdży. Ta rewolucyjna podpaska chroni przed zapaleniem pochwy oraz nieprzyjemnym swędzeniem, pieczeniem, a czasem także upławami które im towarzyszą. Regularne stosowanie Oasis ProBiotic przyczynia się do zachowania zdrowej błony śluzowej pochwy i dróg moczowych.

Wg mnie: w opakowaniu jest 9 podpasek ze skrzydełkami. Każda z nich jest dodatkowo oddzielnie zapakowana, dzięki czemu można ją higienicznie trzymać w kosmetyczce lub damskiej torebce. Podpaski są cienkie i nie są widoczne nawet przez obcisłe ubranie. Spodziewałam się, że na wierzchu Oasis ProBiotic jakiegoś wilgotnego preparatu probiotycznego, tymczasem jest on całkowicie niewyczuwalny i bezzapachowy. Podpaska jest delikatna, miękka, odpowiedniej długości, chłonna. Stosując ją czułam się komfortowo. Także klej, który przytrzymuje podpaskę na bieliźnie jest na tyle trwały, że Oasis ProBiotic mocno się trzyma. Według mnie jedyną wadą produktu jest jego cena (ok. 15zł za opakowanie), jednak jeśli zależy nam na zdrowiu, warto wydać taką kwotę. Bo na zdrowiu nie warto oszczędzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...