piątek, czerwca 10, 2011

„SZCZĘŚLIWEJ CIĄŻY! CZYLI POZYTYWNIE O MACIERZYŃSTWIE” D. TIRAN, Wyd. Samo Sedno, Warszawa 2010

                                                          



Poradnik ten otrzymałam w prezencie, a jego tytuł był jednocześnie życzeniami. Było mi więc podwójnie miło!
W książce- jak we wielu innych na ten temat- przeczytacie o ogólnym przebiegu ciąży, bezpiecznym porodzie oraz początkach macierzyństwa. Jednak, tym co ją wyróżnia spośród innych jest- tak jak zapewnia wydawca- „dawka informacji z zastrzykiem pozytywnej energii”. Autorka jest doświadczoną położną, wykorzystującą w swej pracy holistyczne podejście do pacjentki. To znaczy, że dąży do równowagi między ciałem, umysłem i duszą. I rzeczywiście dużo tu o emocjach, samopoczuciu, relacjach z bliskimi oraz o naturalnych terapiach. Bardzo przydatne są rady-krok po kroku- jak przygotować plan porodu (przypominam, że od 7 kwietnia br. kobieta ma prawo rodzić wg sporządzonego przez siebie takie planu), co spakować do szpitala, jakie należą się nam świadczenia macierzyńskie. Zaletą tej publikacji są też zamieszczone z tyłu książki adresy ważnych stron internetowych (polskich oraz anglojęzycznych) dotyczących ciąży i rodzicielstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...