poniedziałek, grudnia 03, 2018

KALENDARZ 2019 PAULO COELHO "DROGA", Wyd. Drzewo Babel 2018


Już czas na nowy kalendarz! Nie żebym robiła jakieś wielkie plany na Nowy Rok, ale już od kilku tygodni przybywa mi spotkań i obowiązków na pierwsze miesiące 2019 roku. Wszystko zapisywałam a to w telefonie, a to w jeszcze aktualnym terminarzu, czasem coś skrobnęłam na kartce i teraz trudno mi się połapać, czy aby na pewno o niczym nie zapomniałam...

Kalendarz Paula Coelho kupuję od lat (proszę, oto dowód: 2018, 2017, 2016). Wcale nie jest on moim ulubionym pisarzem- owszem, kiedyś go wielbiłam, później mi przeszło. Jednak jego mądrości życiowe, cytaty z książek mam zapisane w specjalnym notatniku do tego przeznaczonym 😊.

"Prawdziwa ścieżka mądrości musi mieć praktyczne zastosowanie w twoim życiu, w przeciwnym razie mądrość staje się czymś całkowicie bezużytecznym i staje się zardzewiała jak miecz, który nigdy nie jest używany. ("Pielgrzym")


Przyjemnie jest wracać do nich od czasu do czasu, na przykład w kalendarzu właśnie.


Nie wyobrażam sobie życia bez terminarza (przynajmniej jednego, jak nie trzech...). A ten okraszony tekstami Coelho spełnia wszystkie moje potrzeby. Ma wystarczająco miejsca na zapiski (pół strony formatu A5), zawiera skrócony kalendarz na aktualny i następny rok, przed każdym miesiącem jest miejsce na zapisanie np. najważniejszych zadań do zrealizowania. Jest też zakładka, okładka flexi, odpowiednia grubość, wielkość i ciężar- w sam raz.

Co roku w terminarzu tym jest taki sam układ graficzny, do którego już się przyzwyczaiłam. Swój urok mają także oryginalne, ciekawe ilustracje.


Czy Wy też macie jakieś swoje przyzwyczajenia i potrzeby, jeśli chodzi o kalendarze? Czy kupujecie, co Wam akurat w ręce wpadnie? A może sugerujecie się tylko okładką? A może... - nie, czy to w ogóle możliwe?- może wcale nie potrzebujecie terminarza w wersji papierowej?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...