poniedziałek, listopada 13, 2017

"KALENDARZ 2018. WOLNOŚĆ" P. Coelho, Wyd. Drzewo Babel 2017


Nie lubię bieganiny pod koniec grudnia za kalendarzami! Na półkach zostały już same resztki, często brudne lub zniszczone. A mimo to zawsze po świętach ktoś prosi mnie, bym poszukała dla niego kalendarza, bo ja mam zawsze takie ładne i fajne. MAM, bo myślę o nim już w październiku, najdalej w listopadzie!

Od trzech lat jestem wierna kalendarzom książkowym Paulo Coelho (zobacz poprzednie lata: tutaj). Spełniają one moje wszelkie oczekiwania: formatu (troszkę węższy niż zeszyt A5, zupełnie jak książki Paulo Coelho 😉), miejsca do rozpisania planów na każdy dzień (jeden dzień na pół strony), miejsce na miesięczne plany bądź notatki, kalendarz roczny na rok 2018 i 2019 wraz ze świętami i fazami księżyca oraz zakładka. To ostatnie bardzo ułatwia organizację.

Dodatkowymi atutami są znaczące cytaty ze wszystkich książek Paulo Coelho, a ponadto każdy miesiąc to osobny rozdział życia. W 2018 roku będą to:
Styczeń- "Wybór"
Luty- "Odpowiedzialność"
Marzec- "Autonomia"
Kwiecień- "Decyzje"
Maj- "Prawda"
Czerwiec- "Determinacja"
Lipiec- "Zaangażowanie"
Sierpień- "Szacunek dla różnic"
Wrzesień- "Prawda"
Październik- "Wola"
Listopad- "Ograniczenia"
Grudzień- "Akty wiary"

Pewnie na zasadzie spełniającego się proroctwa bywa, że tytuły niektórych miesięcy idealnie odzwierciedlają to, co dzieje się w moim życiu... Są jednak optymistyczne, ważne, pełne filozoficznych mądrości. A to już pewne, że rok 2018 upłynie pod znakiem wolności! Mnie dodaje aż skrzydeł, a Wam?

Polecam! Może kalendarz Paulo Coelho to będzie Twój pomysł na prezent? 🎄🎅



1 komentarz:

  1. Nawet, gdybym kupowała kalendarz to raczej nie ten ;) Coelho raczej do moich ulubionych twórców/filozofów się nie zalicza: jest taki zbyt... zwyczajny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...