wtorek, lipca 15, 2014

MALOWANA MAMA

Całe szczęście, że każdy maluch twierdzi, że najpiękniejszą kobietą na świecie jest jego MAMA :)
Co nie znaczy, że nie trzeba o siebie dbać!



Kiedy jeszcze nie miałam dzieci, przerażał mnie widok młodej matki z tłustymi włosami, w rozciągniętym, spranym dresie, bez makijażu, z poobgryzanymi paznokciami... I to nie kobiety zamkniętej w swoim czterech ścianach, lecz wśród ludzi, na spacerze! Zastanawiałam się, czy no normalne, czy też tak się zaniedbam?!

Już w ciąży, po jakiś kilkunastu tygodniach siedzenia w domu bez konieczności wychodzenia do ludzi, zaczęłam się zastanawiać, czy już jest ten czas. Czas, by raz na zawsze, a chociaż na kilka lat, zmyć makijaż i wskoczyć w poplamione ciuchy...? NIEEEEEEEE!!! Tylko nie to! Nie potrafiłabym! Jak to? Niby dlaczego, miałabym przestać o siebie dbać? Nigdy nie byłam i nie jestem typem kobiety barbie, o każdej porze dnia i nocy perfekcyjnie umalowanej i ubranej, ale wyglądać i czuć się ładną kobietą lubię (obojętnie czy nią jestem czy nie).

Oczywiście, z racji ogromnego prawdopodobieństwa ubabrania się dziecięcymi resztkami jedzenia, farbkami, kredą, tudzież smarkami itp. mam ciuchy tzw. domowe oraz wyjściowe. Te domowe są owszem gorszej kategorii, ale nie wyglądają raczej jak wyrwane "psu z gardła"...

Makijaż robię codziennie, przede wszystkim dla polepszenia samopoczucia. Na co dzień używam podstawowych kosmetyków kolorowych, takich jak podkład, tusz do rzęs, puder, róż, czasem błyszczyk do ust. Ostatnio dostałam niezbędne dla mnie produkty marki Dr Irena Eris z serii Provoke.
RADIANCE FLUID, MATT FLUID, LIFT FLUID DR IRENA ERIS PROVOKE zadowolą najbardziej wymagającą cerę. W zależności od potrzeb i wyboru jednego z nich można osiągnąć:
rezultat skóry perfekcyjnie wygładzonej i rozświetlonej, o jednolitym kolorycie, emanującej naturalnym pięknem (fluid rozświetlający),
rezultat skóry perfekcyjnie wygładzonej i ujednoliconej, o pięknym kolorycie i pudrowym, matowym wykończeniu (fluid matujący),
rezultat skóry perfekcyjnie wygładzonej i ujędrnionej, o wyrównanym kolorycie, z każdym dniem wyglądającej młodziej (fluid liftingujący).

FACE OVAL DESIGNER Modelator twarzy to produkt, którego obsługi dopiero się uczę. Pełni funkcję rozświetlacza, bronzera oraz różu. Idealnie i perfekcyjnie wykańcza makijaż.

AMAZING LASHES, BEST VOLUME, LONG LASHES, to maskary, które nadają rzęsom głębokiej czerni, nie kruszą się, są trwałe oraz zawierają kompleks pielęgnacyjnych składników. Mają także świetne, praktyczne szczoteczki, które rozczesują rzęsy.


SHINY LIPGLOSS w 12-stu połyskujących kolorach od delikatnego, przezroczystego przez beże, róże do malin i czerwieni. Nawilża, chroni i koi spierzchnięte usta. A także wygodny w użyciu.

Z takimi ekskluzywnymi kosmetykami czuję się naprawdę piękną mamą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...