środa, czerwca 05, 2013

"MOJA PIERWSZA KSIĄŻKA TWÓRCZYCH ZABAW. KOPARKI I SPYCHARKI", "... WRÓŻKI", "TAJEMNICA ZIELONEGO KRÓLESTWA. KSIĄŻKA TWÓRCZYCH ZABAW", Wyd. Muza 2013


"Moja pierwsza książka twórczych zabaw" to super pomysł na deszczowe popołudnie, jak i każdą wolną chwilę. To zbiór łamigłówek, kolorowanek, labiryntów, rysowania po śladzie, zagadek i pomysłów na prace plastyczno- techniczne. To także zestaw ponad 200 atrakcyjnych, kolorowych naklejek, które można nakleić w wyznaczone w książce miejsca lub obkleić swój pokój, zabawki czy ciało (jak to lubi robić mój Syn...). Są też i puzzle, gry oraz plansze.

Proponowane tu zadania uczą maluchy koncentracji, koordynacji ręka- oko, rozwijają umiejętności manualne, pamięć, wyobraźnię, myślenie, samodzielność, cierpliwość, dążenie do celu, jak również wzmacniają poczucie własnej wartości i sprawstwa, bo przecież dziecko samo coś osiągnęło! Oprócz zalet rozwojowych, zabawy przynoszą oczywiście mnóstwo godzin radości i przyjemności.

Dla dziewczynek adresowany jest tytuł "Moja pierwsza książka twórczych zabaw. Wróżki", a dla chłopców- "Moja pierwsza książka twórczych zabaw. Koparki i spycharki". Każdy starszy przedszkolak znajdzie tu coś dla siebie!

A jeśli są wśród Was fani animowanego filmu pt. "Tajemnica Zielonego Królestwa", także dla Was wydano "Książeczkę twórczych zabaw" z bohaterami oraz kadrami z bajki.

 

Według opisu FilmWeb "Tajemnica Zielonego Królestwa" to "najnowszy film twórców słynnej "Epoki lodowcowej", zrealizowany w technice animacji komputerowej 3D. Opowieść o armii bohaterskich owadów, które z pomocą mitycznej istoty bronią swego ogrodu przed złą królową pająków." A może chcecie jakiś zwiastun? Proszę bardzo:


Filmu nie widziałam, ale jeśli Wasze dzieciaki były na nim w kinie z pewnością jeszcze bardziej zachwycą się "Książeczką twórczych zabaw".

1 komentarz:

  1. Moja córka uwielbia wróżki więc ta książka z pewnością ją zaciekawi ;)
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...