wtorek, maja 14, 2013

TEST DOSTAWKI DO WÓZKA BUMPRIDER, CZYLI JAK WYJŚĆ NA SPACER Z 2 MAŁYCH DZIECI

W początkach podwójnego macierzyństwa przeraża mnie wizja spacerów! Jak to będzie naprawdę okaże się za 2 miesiące, jednak już teraz postanowiłam wyposażyć się w sprzęt, który- mam ogromną nadzieję- pozwoli nam swobodnie i bezstresowo spacerować. Mowa o dostawce do wózka BUMPRIDER.




Według producenta: 

  • Pasuje do każdego wózka i spacerówki na rynku!
  • Przeznaczona dla dzieci w wieku od 2 do 5 lat (maksymalna waga: 20 kg)
  • Rewolucyjny system amortyzacji kół zapewnia komfort jazdy na każdej nawierzchni i przy każdej pogodzie
  • Niezwykle prosta regulacja wysokości, rozstawu ramion i odległości - bez użycia jakichkolwiek narzędzi
  • Antypoślizgowa powłoga gwarantuje bezpieczną jazdę dziecka
  • Szybki i łatwy system wpinania i wypinania bez użycia jakichkolwiek narzędzi. 
  • Wykonana z najwyższej jakości materiałów - aluminium oraz hybrydy plastików
  • Szwedzki design, jakość i bezpieczeństwo!


Do nabycia między innymi w sklepie internetowym Scandinavian baby.


Według mnie: ponieważ jest o czym pisać (przetestowałam dostawkę pod szerokim kątem), swoją opinię podzieliłam na kategorie:
  1. Wygląd i wykonanie: dostawka wygląda atrakcyjnie. Możemy wybierać w 3 kolorach. Nie jest to zwykła "decha na kółkach", lecz funkcjonalnie i designersko wycięta platforma. Wiadomo, gdzie dziecko ma ułożyć stopy; ma też na nie sporo miejsca. Nie ma się też co martwić, że z takim gadżetem nasz wózek straci na atrakcyjności. Dla juniora jest teraz nawet bardziej odjechany :) 
    Wykonanie natomiast- estetyczne i solidne.



  2. Wygoda dziecka stojącego: zdarza się u Was czasem, że Wasz maluch ni stąd, ni zowąd wie do czego służy pierwszy raz widziany przez niego przedmiot? Byłam zaskoczona, gdy po zamontowaniu dostawki do wózka Rysiu od razu stanął tam gdzie trzeba i czekał aż zacznę go pchać! Skąd wiedział, że dostawka właśnie do tego służy?!
    W każdym razie, mój Syn uwielbia jeździć na stojąco i za nic w świecie nie idzie go namówić, by usiadł z powrotem do swojej spacerówki. "Nie, nie, nie"- tylko słychać i z dumą jedzie starszak dalej. Bardzo mnie to cieszy, bo bałam się, że Młody może będzie się bał lub nie spodobają mu się spacery na przystawce. Jednak, jak widać, rodzice często przesadzają w swych obawach...




  3. Wygoda rodzica: w tej kwestii też miałam obawy, że nie będę miała gdzie stawiać stóp. Ale nie mam z tym problemów. Prowadzi się wózek całkiem normalnie, tylko rączka musi być wysunięta na max. Nie ma problemu ani na prostej drodze, ani przy skrętach (kółka ładnie i lekko się skręcają). Na pewno lekkość prowadzenia wózka z 2 dzieci zależy również w dużej mierze od wagi maluchów. Na razie jednak jest ok.- Rysiu waży niecałe 12kg, zamiast Zuzi wrzuciłam do przodu baniak wody 5l + moje osłabienie z powodu ciąży, a mimo wszystko spacerowałam :) No dobra, kulałam się... ;)



  4. Bezpieczeństwo: dostawka jest bardzo stabilna. Nie ma możliwości, by dziecko na niej stojące przeciążyło wózek do tyłu. Stojący maluch jest pod ramionami rodzica, więc nawet jeśli będzie chciał uciec itp. (różne są dzieci, szczególnie w okresie buntu 2-latka...), rodzic ma możliwość szybkiej reakcji.
    Niestety w naszym wózku hamulec jest zamontowany na samym środku dolnego elementu stelaża wózka. Po zamontowaniu dostawki, dostęp do hamulca jest utrudniony. Trzeba nieźle wygiąć stopę, by zablokować wózek. Jednak jest to kwestia wózka. Porównywałam inne wozy i każdy ma inny system i miejsce hamowania- na całej długości stelaża, po boku, czy sposób ręczny. U nas jest niestety w takim feralnym miejscu.



  5. Funkcjonalność: dostawka jest bardzo praktyczna, szybko się ją montuje i wymontowuje (klik i po sprawie. 2 sekundy, a poza tym- sama umiem to zrobić! ha!). Nie wyobrażam sobie bez niej spacerów z moimi Maluchami.



  6. Ogólna ocena: nie żałuję. Jest fajna, praktyczna, solidna, a do tego ładna. Cena przyzwoita. Osobiście uważam, że mając 2 małych dzieci warto wyposażyć się w dostawkę Bumprider.

8 komentarzy:

  1. Do naszego wózka idealna / Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Jak dostawka? Sprawdziła się? Jakieś wady?
    Przymierzam się do zakupu i szukam opinii...
    Julita

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawki używaliśmy dosyć krótko, ponieważ Syn wolał jeździć rowerem niż bezczynnie stać. Ale po kilku miesiącach użytkowania dostawka była w bardzo dobrym stanie, nic się nie zepsuło, nadal dobrze wyglądało, więc udało się szybko sprzedać. Produkt jest wart zakupu- moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy ta dostawka faktycznie pasuje do każdego wózka? mam quinny zapp xtra 2 i zastanawiam się czy będzie pasować.. jeśli ktoś mógłby to proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy, nawet opisywałam dostawkę na stronie.
    Sprawdziła się super.
    Dwa lata robiliśmy furorę ;) Nie wiem zupełnie czemu się za nami oglądali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam X Rider 2 in 1 dostawka z siedziskiem, która ma fotelik z pasami, który w każdej chwili można odczepić i staje się tradycyjna platformą. Super rozwiązanie przy dwojce maluszków. U nas sprawdza się genialnie. Tutaj można zobaczyć https://www.facebook.com/dostawka2w1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacja! Ale kiedy moje Dzieci były malutkie, chyba takiej dostawki jeszcze nie było...

      Usuń
  7. Do gondoli od Bebetto Holland nie pasuje niestety. Chyba że starszak jest z gatunku tych niższych. Strasznie niewygodna dla rodzica, bo w tym wózku mozna regulować wysokość rączki a nie jej długość. Chyba że to tylko do spacerowek jest. W takim wypadku w sklepie wprowadzono mnie w błąd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...