piątek, maja 10, 2013

PENNE ZE SZPINAKIEM I RICOTTĄ

Nie było mnie na blogu kilka dni z powodu doprowadzania siebie i mieszkania do porządku po remoncie. I tak jest jeszcze co robić, ale przynajmniej mam już czas usiąść do pisania. Zaległości w publikowaniu nadrobię w weekend, zapraszam więc do odwiedzania strony :)

Remont remontem, ale jeść trzeba. Najszybciej jest przyrządzić makaron...
Całe szczęście, że pozostali członkowie mojej Rodziny uwielbiają szpinak tak samo mocno, jak ja :)  A Wy, lubicie?


Składniki: 
300g makaronu penne, np. rurki Czaniecki
500g szpinaku mrożonego
150g ricotty
2 łyżki śmietany 12%
łyżeczka masła
2 średnie ząbki czosnku
sól, pieprz

Przygotowanie:
Szpinak odmrażamy wcześniej i odsączamy z nadmiaru wody.

Na patelni, przesmażamy krótko na maśle przeciśnięty przez praskę czosnek. Dodajemy szpinak, dusimy  ok. 5-10 minut (zależy od stopnia rozmrożenia i ilości wody). W osobnym naczyniu mieszamy 150g sera ricotta z 2 łyżkami śmietany. Gdy się połączą, dodajemy do szpinaku, mieszamy, a następnie doprawiamy solą i pieprzem do smaku.

Sos podajemy z makaronem penne ugotowanym al dente, polecam rurki Czaniecki.
Danie błyskawiczne i proste, nieprawdaż?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...