środa, czerwca 20, 2012

TEST FLUIDU MATUJĄCO- WYGŁADZAJĄCEGO LIRENE CITY MATT


Szukałam ostatnio podkładu dobrze kryjącego i matującego, w dobrej cenie. Otrzymałam do przetestowania Lirene City Matt. Jak się sprawdził?

Wg producenta: Zastosowany system mikrogąbeczek pochłania nadmiar sebum i sprawia, że skóra jest jedwabista i doskonale matowa. Witaminy E i C doskonalą kondycję skóry twarzy i zachowują jej młody wygląd, pomagając rozjaśnić przebarwienia, walczyć z wolnymi rodnikami i stymulować syntezę kolagenu. Działanie: wygładzające, nawilżające, matujące.

Wg mnie: jestem mile zaskoczona efektem. Choć producent nic nie wspomina o efekcie kryjącym, jest on bardzo zadowalający- fluid ładnie zatuszował moje zaczerwienia. Zauważalnie też wygładza skórę, twarz po jego nałożeniu jest przyjemnie aksamitna. Nie wysusza skóry, dobrze matuje, jest trwały, lekki, efekt maski nie występuje, jeśli dobrze dopasuje się odcień. Ma dosyć intensywny perfumowy zapach- jednym będzie się to podobać, a innym przeszkadzać. Dużą zaletą jest również opakowanie z pompką (uwielbiam je!). Cena jest przystępna- około 24 zł. Produkt godny polecenia :)

1 komentarz:

  1. Popieram, produkt, o którym piszesz stosuje stale i wciąż od kąt pierwszy raz wpadł w moje ręce, a było to jakieś 3 może nawet 4 lata temu :) Cena super przystępna, bardzo przyjemny i delikatny zapach :) ślicznie kryje i nadaje cerze piękny odcień :) Nic tylko używać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...