niedziela, listopada 27, 2011

„UŚMIECHNIJ SIĘ”, Z. Ziglar, Wyd. Logos, Warszawa 2010


Książka zawiera kilkadziesiąt autentycznych anegdot podnoszących na duchu nie tylko pesymistę, ale każdego kto potrzebuje miłego słowa. A któż z nas go czasem nie potrzebuje? Poza tym, że „przypowiastki”- jak nazywa je autor- wywołują uśmiech na twarzy, są także całkiem mądre. Każda niesie ze sobą jakieś przesłanie.

Najlepiej czytać jedną opowiastkę dziennie. Właściwie można by z nich stworzyć kalendarz, na każdy dzień lub chociaż tydzień. Jeden tekst z tej książki i życie staje się prostsze.

„Uśmiechnij się” przeczytałam po kolejnej nieprzespanej nocy, w wolnej chwili między karmieniami i powiem Wam, że od razu poprawił mi się humor. Poczułam się naładowana pozytywną energią nie wychodząc z domu i nie spotykając się z ludźmi, którzy jeszcze są w stanie mnie pocieszyć (mój Synek jest kochany i cudowny, ale gdy nie śpię 2 tygodnie, trochę mi ciężko się uśmiechać...).

Szczerze polecam lekturę Wam i Waszym bliskim. Podpowiem też, że może to być sympatyczny prezent dla przyjaciela, tym bardziej, że na początku książki znajduje się dedykacja. Wystarczy się tylko podpisać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...