sobota, listopada 05, 2011

TEST PIELUSZEK JEDNORAZOWYCH CZ. 2

Jakiś czas temu testowaliśmy z Rysiem pieluszki jednorazowe w rozmiarze 1. Dziś dodaję kolejne opinie:

TEST PIELUSZEK HAPPY (rozm. 2)


Wg Rysia i mnie: zaskoczona jestem ich wielkością- są duże i grube, zupełnie niepotrzebnie. Są też dosyć sztywne, co jest ich kolejnym minusem. Rzep jest natomiast wystarczająco mocny. Stan mają wysoki, tzn. kończą się ponad pępkiem. Gumki po bokach są luźne, dlatego miałam obawy, czy nie będzie nimi wypływać zawartość pieluszki, lecz nic takiego się nie zdarzyło. Ogółem- nie przesiąkają. Zaletą też jest ich cena.

TEST PIELUSZEK HUGGIES (rozm. 3)


Wg Rysia i mnie: po przygodach z Huggies'ami newborn byłam wściekła, że tak się pospieszyliśmy i jeszcze przed porodem kupiliśmy w promocji mega paczkę w rozmiarze 3. Całe szczęście bardzo pozytywnie jesteśmy zaskoczeni. To dziwne, ale są one zupełnie! Kończą się wysoko nad pępkiem, a na pleckach mają gumkę, która powoduje, że nic z niej nie wypłynie. Są dopasowane do pupy, więc leżą idealnie. Mięciutkie wnętrze nie podrażnia skóry. I bardzo ważne- nie przeciekają! Jedyną wadą jest znowu słaby rzep.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...