wtorek, listopada 15, 2011

TEST HERBATEK LAKTACYJNYCH


HERBATKA HIPP NATURAL DLA KOBIET KARMIĄCYCH



Wg producenta: Herbatka dla kobiet karmiących jest smacznym napojem instant wzbogaconym w łagodne wyciągi z ziół, wspomagających laktację - kopru włoskiego, anyżu i kminku. Zioła te znane są z właściwości wspierających proces tworzenia się kobiecego mleka. Herbatka pomaga pokryć znacznie zwiększone podczas karmienia piersią zapotrzebowanie na płyny.
Składniki: glukoza, maltodekstryna, wyciągi z ziół 4% (melisa, pokrzywa, kminek, anyż, koper włoski, rutwica lekarska).

Wg mnie: w smaku jest okropna- oprócz słodyczy nic nie czuć. Z każdym łykiem przypominam sobie o teście z glukozą podczas ciąży, brrr.... Jeśli któreś z Was glukoza smakuje, to polecam i tę herbatkę. Zastanawiam się skąd ten Natural w nazwie? W składzie ma tylko 4% ziół! Można by się nawet poświęcić, gdyby herbatka była skuteczna. Ale niestety nie zauważyłam, by pomagała. Poza tym jej cena jest dość wysoka.

HERBATKA Z KOPRU WŁOSKIEGO HERBAPOL



Wg producenta: herbatka ekspresowa. Więcej informacji brak.

Wg mnie: mile mnie zaskoczyła. Nie jest rewelacyjna w smaku, jak to naturalne zioła, ale można się przyzwyczaić. Najważniejsze, że nie zawiera grama cukru i w swoim składzie zawiera wyłącznie koper włoski. Jest skuteczna w pobudzaniu laktacji już po jednej filiżance. Kiedy Mały ma napady głodu i co 1,5-2 godziny woła „LEEEEEEEEEE”, czyli mLEEEEEko, ratuje mnie tylko ta herbatka! Szczerze polecam!!! Przypomnę jeszcze, że koper włoski jest doskonały także na kolki niemowląt. Można podawać dziecku słabą herbatkę, ale podobno też pomaga, gdy pije ją mama karmiąca piersią.
Herbata kosztuje jakieś 3zł za 20 torebek.

1 komentarz:

  1. Hipp jest dobra ale w saszetkach a nie w granulkach ;)
    Herbapol natomiast mi nie smakował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...