czwartek, sierpnia 23, 2018

GDZIE NAJTANIEJ SKOMPLETOWAĆ SZKOLNĄ WYPRAWKĘ?


Jeśli nie macie jeszcze skompletowanej wyprawki szkolnej, to bardzo dobrze! Właśnie teraz trwają najlepsze promocje, chociaż- uwaga!- na niektórych można przepłacić! Markety oraz dyskonty właśnie teraz niektóre produkty sprzedają drożej, niż w trakcie roku szkolnego! Nie lubię kupować w takich miejscach też z tego powodu, że później okazuje się, że pół Polski ma jeden model plecaka, bo akurat taki "rzucili" w promocji 😣... Kupuję więc w sklepach internetowych. Ale tutaj również należy być czujnym i przebiegłym. Lepiej zrobić listę niezbędnych przyborów, jak i podręczników i poszukać takiej strony, gdzie kupimy wszystko za jedną drogą, w jednej przesyłce. Dzięki temu możemy uniknąć dodatkowych kosztów, jak i zaoszczędzić czas.


W necie też można upolować świetne promocje! Ja znalazłam i skorzystałam z:
https://www.taniaksiazka.pl/podreczniki-c-313.html?Theme=#artykuly-szkolne

Znalazłam tu i podręczniki, i zeszyty, długopisy, piórniki, kleje, kredki, gumki, bidony, worki na w-f... Wszystko, co jest potrzebne do szkoły!




A przy okazji zakupów szkolnych... można kupić jakąś powieść dla mamusi 😉😛😊. No dobra, dla tatusia też- niech ma (tak w ramach przekupienia, że niby znowu matka sobie coś kupiła, a przecież to o dzieciach myślała, a później zobaczyła TĘ KSIĄŻKĘ i pomyślała o nim, no a później- dopiero na samym końcu, jak już wszystkim coś kupiła i właśnie już miała płacić- zobaczyła, że akurat jest promocja i na te tytuły, które od dawna chciała, i one tak ją wołały: "Kup mnie! Kup mnie!". I co miała zrobić? Musiała je przygarnąć! No ale, że było jeszcze taniej w pakiecie, to sobie 3 książki kupiła...) 😄. Także lubię Tanią Książkę 👍.

A jeszcze przy okazji (kolejnej już w tym poście 😉)- przy każdych zakupach w tej księgarni internetowej, dostaje się świetne zakładki do książek oraz wlepki ze śmiesznymi tekstami 😄- nie wiem, co pije, ten kto je wymyśla, ale jest niesamowity! 😁 Przy ostatnim zamówieniu dostałam też plan lekcji- i to wszystko gratisy 👊.



A teraz Wy- Moi Drodzy Czytelnicy- powiedzcie, gdzie robicie zakupy szkolne? Jakie miejsca stacjonarne i te w sieci polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...