poniedziałek, października 13, 2014

HIPOALERGICZNA KĄPIEL MALUSZKA


Choć moje Dzieciaki to już nie oseski, i tak ich skóra jest delikatna, wrażliwa i wymaga szczególnego traktowania. Dlatego wybierając dla nich kosmetyki zawsze zwracam uwagę, by były one hipoalergiczne, łagodne, bez dodatku mydła i parabenów, a do tego by jeszcze nie rujnowały mojego portfela.
Staram się także nie zwracać uwagi na reklamy produktów, a kierować się opinią znajomych mam oraz moich wcześniejszych trafionych wyborów. Dlatego szukając jakiś czas temu kosmetyków do kąpieli dla Maluchów, sięgnęłam po łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1 Mixa baby oraz delikatny płyn do kąpieli i mycia z olejkiem Mixa baby.





Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1 Mixa baby:
- pachnie delikatnie, jak skóra małego dziecka,
- nie szczypie w oczy, ani nie podrażnia skóry,
- bardzo dobrze się pieni (na włosach, jak i w wannie pod wpływem strumienia ciepłej wody),
- łatwo się go spłukuje,
- skóra po kąpieli jest miękka, a włosy łatwo się rozczesują,
- to jeden produkt do przynajmniej dwu zastosowań,
- jest bardzo wydajny,
- opakowanie 400 ml z pompką,
- cena ok. 23 zł.







Delikatny płyn do kąpieli i mycia z olejkiem Mixa baby:
- pachnie orzeźwiająco, lecz subtelnie,
- nie podrażnia, nie wysusza, nie uczula skóry,
- delikatnie się pieni,
- łatwo się spłukuje,
- skóra po kąpieli jest gładka, miękka, nawilżona i pachnąca,
- idealny do mycia dla całej rodziny,
- używamy do kąpieli oraz do przemywania pupy po zmianie pieluszki, do mycia rąk i twarzy kilkakrotnie w ciągu dnia,
- bardzo wydajny (mam wrażenie, że go wcale nie ubywa),
- opakowanie 400 ml z pomką,
- cena 23zł.






Oba produkty są bardzo podobne, choć pierwszy nadaje się nie tylko do mycia ciała, ale i włosów maluszka. Oba produkty szczerze polecam!

4 komentarze:

  1. Dziękuję za ten wpis na temat hipoalergicznych preparatów. Właśnie poszukuję kosmetyków dla niemowlaków, które będą na tyle delikatne, że nie podrażnią skóry i nie wywołają alergii. Słyszałam sporo pozytywnych opinii o marce emolium - czy mogłaby Pani wypowiedzieć się na ten temat, czy rzeczywiście warto? :) Będę wdzięczna za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, emolium też jest dobrą marką, lecz o wiele droższą. Skóra moich Dzieci "nie widzi" różnicy w tych obu produktach, dlatego wybrałam Mixę. Lecz każdy maluszek jest inny, a jego skóra różne potrzeby. Pozostaje więc metodą prób i błędów odnaleźć produkt idealny ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Agato, ja używam do mycia mojego malucha Emolium. Mogę powiedzieć jedno-jest idealny. Moj syn w pewnym momencie zaczął miec strasznie wysuszoną skórę, długo nie wiedziałam co jest tego powodem, poczytałam trochę w internecie i postanowiłam zmienić płyn do kąpieli na inny i okazało się to strzałem w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za nami pierwsza kąpiel Ady, podczas której nie obyło się bez wzruszeń.:) Czynność tą bardzo ułatwiła nam odpowiednio wyprofilowana wanienka anatomiczna opracowana z myślą o podtrzymywaniu plecków dziecka podczas kąpieli. Taka wanna wymusza u maluszka półsiedzącą postawę, co zapewnia 100% bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...