wtorek, marca 11, 2014

GRA PLANSZOWA "AGENCI", Wyd. Egmont

Moją pierwszą grą planszową był "Chińczyk". Prawdopodobnie dlatego, że często wygrywałam polubiłam wszelkiego rodzaju gry. Później namiętnie grałam z Dziadkiem w warcaby. Był to surowy, ale najlepszy nauczyciel. Opanowałam rozgrywki do tego stopnia, że naprawdę nieźle sobie radziłam nawet z o wiele starszymi ode mnie graczami. Kiedy Dziadek zmarł (a było to 16 lat temu), niestety nie odnajduję w sobie już tyle radości i sprytu, by warcaby kręciły mnie tak, jak dawniej... Pozostają inne gry...

Kiedy gram, budzi się we mnie dziecko. Lubię się wygłupiać, a czasem nawet stosować małe oszustwa ;) Ale tak, by za chwilę wyszło, że blefuję, inaczej nie ma tyle śmiechu i zabawy. Chociaż zdarzyło się kiedyś podczas długiej rozgrywki "Monopoly", że jeden gracz się
z tego powodu obraził ...
 

"AGENCI" są idealni dla tych, którzy tak, jak ja właśnie, lubią w zabawie trochę "ściemniać".

Jest to gra dla 2-7 graczy w wieku od około 8 lat wzwyż bez ograniczeń :)
Uczestnicy losują, którym agentem zostaną (Agentem Tomkiem czy innym :)  ). Oczywiście należy się postarać o pokerową minę i nie zdradzać po sobie aż do samego końca, kim jesteśmy. Dla zmyłki możemy się poruszać dowolnymi pionkami- agentami, nie tylko swoim. Celem jest zdobycie jak największej liczby punktów, poprzez dodarcie do sejfu. W jednej rozgrywce w sejfie może się znaleźć kilkoro agentów. Za każdym razem otrzymują oni określoną ilość punktów. Agent, który pierwszy zdobędzie 39 punktów ujawnia się i tym samym wygrywa.

Gra "AGENCI"  ma aż 3 warianty, za każdym razem można więc grać na innych zasadach. Jest przy tym dużo śmiechu, ale i dużo zamieszania. Zabawa ta to super pomysł na spędzenie wieczoru z przyjaciółmi. Oczywiście, kiedy dzieci w końcu zasną...

1 komentarz:

  1. To nieladnie oszukiwac :-). Gra wydaje sie bardzo ciekawa. Czekamy na zaproszenie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...