środa, stycznia 23, 2013

TEST DERMOKOSMETYKÓW PHARMACERIS A

Od pierwszych tygodni ciąży miałam okropne problemy z cerą, a w końcu dostałam swędzącej i czerwonej wysypki od pasa w górę. Szczegółowe badania w szpitalu nic nie wykazały, lekarz stwierdził, że to prawdopodobnie reakcja organizmu na burzę hormonalną. Dziecku nic nie zagrażało, więc pozostało mi tylko czekać, aż samo przejdzie. Ok, to była dobra wiadomość, jednak chciałam chociaż dobrze wyglądać na twarzy. Wypróbowałam kilka łagodnych kosmetyków- rysiowych, próbki od dermatologa dla dzieci z ATP, hipoalergicznych, a po zerowych rezultatach pobiegłam do apteki po pomoc. Farmaceutka poleciła mi drogi (oczywiście) krem znanej firmy dla wrażliwców, który „na pewno pomoże”. Hmmm, jeżeli szczypanie, pieczenie i łuszczenie jest ratunkiem dla cery, to dziękuję bardzo, to nie dla mnie. Po tygodniu stosowania odstawiłam krem, godząc się na brzydotę. Aż tu nagle, niespodziewanie otrzymałam zestaw 4 dermokosmetyków z serii Pharmaceris A, przeznaczonych do skóry alergicznej i wrażliwej. Dlaczego właściwe sama o nich nie pomyślałam, skoro znałam markę i byłam z niej zadowolona?!

Dermokosmetyki z linii Pharmaceris A polecane są dla osób, które nie mogą stosować tradycyjnych kosmetyków, a chcą zapewnić skórze pełną i zarazem bezpieczną pielęgnację. Działają kojąco i łagodząco, a dzięki niezwykle delikatnej formule są bezpieczne nawet dla bardzo wrażliwej skóry.

ŁAGODZĄCA PIANKA MYJĄCA DO TWARZY I OCZU PHARMACERIS A

Według producenta: wskazania: pianka do codziennego mycia twarzy i oczu dla skóry szczególnie wrażliwej i podatnej na alergię. Preparat odpowiedni dla skóry w każdym wieku. Zastępuje tradycyjne mydło. Działanie: delikatna i przyjemna w użyciu pianka skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż. D-pantenol oraz glucam® przywracają odpowiedni poziom nawilżenia eliminując uczucie suchości i nadmiernego napięcia naskórka. Innowacyjna immuno-prebiotic formula łagodzi podrażnienia i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Pianka nie zawiera mydła. Bez/ parabenów, mydła, alergenów, sls, sles, kompozycji zapachowej.

Według mnie: nie przepadam za myciem twarzy w sposób, który wymaga użycia wody. Kończy się to zawsze ściągniętą skórą. Nie podeszłam więc z zachwytem do otrzymanej pianki. Jednak ciekawość była silniejsza. I tym razem nie zawiodłam się na marce Pharmaceris. Pianka jest rewelacyjna. Już sama forma, czyli właśnie pianka pozwala na przyjemne oczyszczenie twarzy, delikatnie, bez podrażnień, skutecznie i przy tym wydajnie. Skóra po takim myciu jest gładka, miękka i czysta. Żel a pianka to zupełnie inne, kolosalnie różniące się od siebie kosmetyki. Powiedziałabym tak: mydło- XIX wiek; żel- XX wiek; pianka XXI wiek. Jest to produkt nowoczesny i skuteczny. A przy tym ma świetne opakowanie z pompką- super wygoda i wydajność. Już teraz wiem, że nie ma sensu wracać do żeli do mycia twarzy! Spróbujcie i oceńcie same. Myślę, że będziecie miały podobne zdanie.

ŁAGODZĄCY TONIK NAWILŻAJĄCY DO TWARZY PHARMACERIS A

Według producenta: wskazania: Tonik do codziennego oczyszczania i pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i podatnej na alergię. Preparat odpowiedni dla skóry w każdym wieku.
Działanie: Tonik przywraca skórze prawidłowe ph usuwając zanieczyszczenia i pozostałości makijażu. Innowacyjna immuno-prebiotic formula łagodzi podrażnienia i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Kwas hialuronowy dogłębnie nawilża zapewniając długotrwałe uczucie komfortu. Bez/ parabenów, alergenów, alkoholu, kompozycji zapachowej
 
Według mnie: po umyciu twarzy nie wyobrażam sobie nie użyć toniku. Bez tego kosmetyku nie ma pełnej pielęgnacji. To faza przejściowa między oczyszczaniem a nawilżaniem skóry. Tonik nawilżający do twarzy Pharmaceris A łagodzi podrażnienia- tak, jak obiecuje producent. Przyjemnie
wchłania się w skórę, pozostawiając ją miękką i przygotowaną do dalszej pielęgnacji. Uzupełnia działanie łagodzącej pianki myjącej Pharmaceris A.

MULTILIPIDOWY KREM ODŻYWCZY DO TWARZY PHARMACERIS A

Według producenta: wskazania: Krem polecany do codziennej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii. Stanowi także doskonałą ochronę przed zimnem i mrozem. Działanie: Delikatny krem lipidowy doskonale odżywia, uelastycznia i natłuszcza skórę. Zapewnia doskonałe nawilżenie dzięki zawartości wosków roślinnych, które chronią przed utratą wody. Skóra staje się gładka i miękka dzięki glicerynie i hialuronianowi sodu. Krem zapobiega podrażnieniom i łagodzi zaczerwienienia dzięki D-pantenolowi, który koi i pomaga w regeneracji naskórka. Efekt: Elastyczna i odżywiona skóra bez podrażnień. Bez/ parabenów, alergenów, kompozycji zapachowej.

Według mnie: jako pierwsze rzuca się w oczy opakowanie- najpierw tekturowe pudełko (które zresztą nadaje kosmetykowi odrobinkę luksusu), a później produkt z pompką, czyli coś co uwielbiam i doceniam! Dzięki temu, kosmetyk nie psuje się szybko, nie docierają do niego bakterie, powietrze, jest dużo wydajniejszy. Sam krem można stosować i na dzień i na noc, zazwyczaj jednak stosuję na noc. Szybko się wchłania, ale pozostawia delikatnie lepką warstwę i przez to jest widoczny na twarzy. Mimo wszystko to jego jedyna wada. Przynosi natychmiastową ulgę podrażnionej skórze. Łagodzi, koi, nawilża, regeneruje. Już po pierwszym zastosowaniu moje paskudne uczulenie było mniej widoczne i mniej dokuczliwe, a po kilku dniach stosowania całej serii Pharmaceris A łącznie z kremem sprawiło, że cerę miałam gładką, nawilżoną, miękką, bez wysypki! Wreszcie przestałam straszyć i wstydzić się swojej twarzy. Jestem bardzo zadowolona!

LEKKI KREM GŁĘGOKO NAWILŻAJĄCY DO TWARZY SPF 20 PHARMACERIS A

Według producenta: wskazania: krem do codziennej pielęgnacji skóry nadwrażliwej, podatnej na alergię, z tendencją do odwodnienia i przesuszenia. Działanie: krem długotrwale nawilża, wygładza oraz przywraca skórze miękkość i elastyczność. Wyselekcjonowane substancje nawilżająco-odżywcze (zielona alga, glucam®, ekstrakt z trawy azjatyckiej, wosk z oliwek) wzmacniają płaszcz hydrolipidowy skóry. Skutecznie chronią przed odwodnieniem oraz przesuszeniem naskórka w wyniku działania niekorzystnych czynników zewnętrznych. Zawarte filtry uv chronią skórę przed fotostarzeniem. Zaawansowane naukowo, innowacyjne formuły immuno-prebiotic oraz leukine-barrier ukierunkowane są na regulację systemu immunologicznego skóry i łagodzenie podrażnień. Stymulują wzrost ochronnej, fizjologicznej mikroflory naskórka, zmniejszając nadwrażliwość skóry. Aktywnie zapobiegają podrażnieniom, zaczerwienieniom, świądowi oraz pieczeniu, wpływając na zdrowy wygląd i stan skóry. Bez/ parabenów, alergenów, kompozycji zapachowej.

Według mnie: i tutaj mamy opakowanie tekturowe, a później produkt z pompką. Ten krem stosuję na dzień, pod makijaż. Wchłania się szybko, nie pozostawiając śladu czy tłustej, świecącej warstwy. Świetnie chroni twarz przed mrozem, wiatrem, a także słońcem, gdyż posiada filtr SPF 20. Nadaje się więc na każdą porę roku. Odpowiednio nawilża, ale nie przetłuszcza. Koi i łagodzi podrażnienia. Stanowi uzupełnienie pielęgnacji dermokosmetykami Pharmaceris A. Świetny produkt, wart zakupu i polecenia innym. Idealny dla cery wrażliwej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...