wtorek, stycznia 15, 2013

TEST PRODUKTÓW UNDER TWENTY ANTI ACNE!

Za moich młodzieńczych czasów, popularnych środkiem przeciw rozszerzonym porom, zaskórnikom, pryszczom i wszelkim niedoskonałościom cery, związanym z okresem dojrzewania, był... kwas salicylowy. Taki produkt uniwersalny. Poleciła mi go jakieś 15 lat temu moja pierwsza kosmetyczka. Kosmetologia w tamtym czasach nie była raczej na wysokim poziomie, dlatego też ów cud- produkt- kwas salicylowy po długotrwałym stosowaniu pozbawił ochrony moją młodą cerę i spieprzył ją pewnie już na zawsze (sorry za dosłowność)...
Dzisiaj półki drogerii, a nawet aptek (kto 20 lat temu myślałby, że kosmetyki będzie można nabyć w aptekach?!) uginają się od propozycji na wszelakie problemy ze skórą. I dzisiaj mam nadzieję, że nie ma już kosmetyczek, które polecałyby swoim młodym klientkom kwas salicylowy lub inny „genialny” produkt!

Popularną marką kosmetyków dla nastolatek (ale zaznaczmy- nie tylko nastolatki mają problemy z zaskórnikami) jest Under Twenty. Nie mnie już je testować, ale poprosiłam o to moją młodszą siostrę (już z kategorii wiekowej 20+). Mogę tylko żałować, że urodziłam się tak wcześnie...

TONIK ŁAGODZĄCO-MATUJĄCY PRZECIW ROZSZERZONYM POROM UNDER TWENTY ANTI ACNE!

Według producenta: produkt matuje, wspomaga redukcję wykwitów zapalnych, zapobiega niedoskonałością

Według Siostry: tonik ma bardzo ładny zapach, nie czuć alkoholu (jak w większości toników). Matuje, tak jak obiecuje producent i co ważne- nie wysusza cery, co się często zdarza w innych kosmetykach tego typu. Opakowanie estetycznie wygląda, zachęca do zakupu. Poza tym jest praktyczne, podczas użytkowania.






PEELING MYJĄCY PRZECIW ZASKÓRNIKOM UNDER TWENTY ANTI ACNE!

Według producenta: wyraźnie wygładza naskórek, skutecznie oczyszcza, redukuje zaskórniki, matuje.

Według Siostry: stosuję według zaleceń producenta 2-3 razy w tygodniu i widzę rezultaty. Produkt posiada wygładzające perełki, które sprawiają, że skóra wydaje się naprawdę głęboko oczyszczona, nie świeci się, jest gładka. Polecam!

1 komentarz:

  1. Używałam kosmetyków z tej serii, kiedy byłam jeszcze nastolatką. Widzę, że dalej istnieją na rynku:) No i w tym momencie też żałuję, że dwudziestka już dawno za mną:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...