czwartek, grudnia 01, 2011

„MRÓWKA W WIELKIM MIEŚCIE”, D. Safier, Wyd. Galaktyka, Łódź 2009


Jeśli szukacie dobrej, lekkiej, ale jednocześnie mądrej powieści, proponuję Wam właśnie tę. Wciąga od pierwszych stron.

Mrówka w wielkim mieście” należy do serii Zapach pomarańczy Wydawnictwa Galaktyka. Są to opowieści o poznawaniu samego siebie i o odnajdywaniu sensu życia wśród codziennych zdarzeń.

Główna bohaterka- Kim jest znaną niemiecką dziennikarką. Ostatnie lata poświęciła wyłącznie karierze, zaniedbując córeczkę i męża. Po otrzymaniu prestiżowej nagrody ginie w dosyć dziwny sposób, by po chwili odrodzić się jako mrówka. W jakim celu przeszła reinkarnację? Czy już zawsze pozostanie mrówką?

Prawdziwa miłość, która jest w stanie znieść wszystko; szansa na zmianę swojej duszy; kariera kontra bliskie osoby; przyjemność kontra trudy bycia z rodziną... to w wielkim skrócie o czym jest ta książka. Do tego mnóstwo zaskakujących momentów, dowcip, kreatywność i mądrość autora.

Przyznam się Wam, że baaaardzo dawno nie delektowałam się tak książką! Często zatrzymywałam się nad przeczytaną treścią i poddawałam refleksji...

Chciałabym czytać więcej takiej literatury. I chciałabym, byście też na taką trafiały, bo przecież my- matki nie mamy czasu na bzdury (dlatego na swoim blogu, polecam tylko to, po co warto sięgnąć)! Polecam dla Was lub na prezent, ale później koniecznie pożyczcie, by przeczytać.

1 komentarz:

  1. Trafiłem na tą stronę przypadkiem. Czytałem tą książkę i jest ona naprawdę interesująca :) Pełna humoru, a i z przesłaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...