wtorek, grudnia 20, 2011

TEST INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCEGO BALSAMU DO CIAŁA ORAZ ŻELU DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET W CIĄŻY I W OKRESIE KARMIENIA PHARMACERIS M


Kiedy byłam w ciąży, oprócz balsamu przeciw rozstępom chciałam używać balsamu nawilżającego do pozostałych partii ciała ;) W ciągu tych 9 miesięcy bardzo dbałam, by kosmetyki nie zawierały niebezpiecznych dla maluszka składników (szczególnie niebezpieczny jest Benzophenone- 3). Szukałam w drogeriach oraz w aptece, ale niczego specjalnie przygotowanego dla „ciężarówek” nie znalazłam. Tymczasem niedawno wreszcie pojawił się na rynku balsam nawilżający oraz żel do higieny intymnej znanej i uwielbianej przeze mnie i wiele innych kobiet marki Pharmaceris. Produkty przeznaczone są także dla kobiet karmiących, które- jak w okresie ciąży- muszą uważać i wybierać tylko bezpieczne kosmetyki.
Zapraszam na test.



INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA DLA KOBIET W CIĄŻY I W OKRESIE KARMIENIA PHARMACERIS M

Wg producenta: nawilżający balsam do ciała zapewnia bezpieczną i skuteczną pielęgnację skóry kobiet w ciąży i okresie karmienia. Bogata formuła balsamu zawiera 3% urea (mocznik) zapewniając natychmiastowe i długotrwałe nawilżenie. W połączeniu z cennymi składnikami lipidowymi i delikatnie natłuszczającymi przywraca skórze elastyczność oraz zwiększa zdolność i wytrzymałość skóry na rozciąganie. Skóra łatwiej przystosowuje się do zachodzących zmian w okresie ciąży i po porodzie. Masło Shea oraz olej z awokado przeciwdziałają wysuszaniu skóry, łagodzą swędzenie i uczucie napięcia. Dzięki zawartości squalanu, który wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, balsam minimalizuje ryzyko powstania podrażnień. Przebadano klinicznie pod kontrolą lekarzy ginekologów. Dostosowany do wymagań skóry kobiet w ciąży i po porodzie.

Wg mnie: balsam wystarczająco nawilża moją skórę- jest miękka i wygładzona. Łatwo się rozprowadza, szybko się wchłania. Konsystencja przypomina krem- nie jest ani gęsta, ani wodnista. Zapach jest lekko wyczuwalny, a po wchłonięciu właściwie ulatnia się. Nie zawiera niebezpiecznego a często obecnego w kosmetykach Benzophenone- 3.

ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ DLA KOBIET W CIĄŻY I W OKRESIE KARMIENIA PHARMACERIS M

Wg producenta: wyjątkowo delikatny żel myjący o kwaśnym pH z kwasem mlekowym zapewnia skuteczną higienę oraz pielęgnację okolic intymnych zmniejszając ryzyko infekcji i podrażnień. Wyciąg z kwiatu wiciokrzewu ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne przynosząc natychmiastowe ukojenie i uczucie świeżości. Olej canola łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia oraz objawy pieczenia, pomaga w procesie gojenia ran i regeneracji skóry. Żel przywraca naturalne kwaśne pH oraz utrzymuje równowagę mikrobiologiczną miejsc intymnych. Nawilżające właściwości gliceryny oraz alantoiny skutecznie zapobiegają wysuszaniu śluzówki, koją i łagodzą podrażnienia. Dostosowany do wymagań skóry kobiet w ciąży, w czasie połogu i po porodzie.
Płyn został przebadany z udziałem kobiet w ciąży, w czasie połogu i karmiących w Instytucie Matki i Dziecka. Przebadany klinicznie pod kontrolą lekarzy ginekologów.

Wg mnie: tak jak w przypadku balsamu, i tu zapach jest tylko lekko wyczuwalny. Żel dobrze się pieni, rozprowadza. Nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza miejsc intymnych. Przyjemnie odświeża. Wyciąg z wiciokrzewu może przyspieszać gojenie się rany po porodzie oraz zapobiegać podrażnieniom lub infekcjom, o które nie trudno w okresie karmienia (jak powiedział mój ginekolog, miejsca intymne wracają do równowagi sprzed ciąży dopiero po skończeniu laktacji. Jak widać, wszystko jest ze sobą powiązane).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...