piątek, grudnia 30, 2011

TEST KLIPSA DO SMOCZKA MAM CLIP


Wg producenta: można szybko i łatwo przypiąć jedną ręką do ubranek; elastyczny pierścień pasuje do wszystkich smoczków i gryzaków MAM; prosty w użyciu; atrakcyjny design.

Wg mnie: bardzo przydatny gadżet. Zakładamy klips zawsze, gdy Rysiu siedzi w foteliku samochodowym, przenosimy go z miejsca na miejsce na naszych rękach lub czasem gdy Młody półleży w wózku. Mam pewność, że gdy wypluje smoczek, nie spadnie on na brudną powierzchnię, lecz zawiśnie na ubranku. Dodatkowo klips ładnie wygląda. System zapinania jest tak zaprojektowany, by dziecko nie było w stanie samo odczepić klipsa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...