środa, grudnia 28, 2011

„OSKAR I RESZTA”, E. Pałczyńska- Winek, Wyd. Złote Myśli, Gliwice 2007


Tym razem sięgnęłam po e-booka. Nie często czytam książki w takiej formie, gdyż rozprasza mnie możliwość surfowania po internecie, sprawdzania poczty, rozmów na gg i skipe, czytania blogów, pisania postów itd. Tym razem inne internetowe zajęcia przerywałam, by poczytać e-book'a. Uważajcie więc jeśli pracujecie zawodowo przy komputerze, bo z „Oskarem i resztą” można się zapomnieć i zamiast pracować, dobrze się bawić.

Oskar i reszta” to zbiór przezabawnych opowiadań o życiu codziennym widzianym oczami małego dziecka. Pojmowanie świata przez Oskara doprowadza jego rodziców do szaleństwa, a mnie przypominają się liczne podobne doświadczenia z dziećmi. I znowu okazuje się, że dorośli i dzieci mogą inaczej pojmować sens codziennej higieny, relacji z rodzeństwem czy rówieśnikami, zastosowanie różnych przedmiotów, obowiązki domowe itp.

Muszę wspomnieć, że wszystkie opowiastki tu zamieszczone są autentycznymi historiami, czasem tylko lekko zmienionymi. Aż zazdroszczę autorce pomysłu i umiejętności, a Oskarowi kreatywnej mamy.

Polecam :
  • rodzicom zmęczonym, którzy szukają pozytywnych aspektów rodzicielstwa,
  • rodzicom spełnionym w swojej roli,
  • smutasom,
  • miłośnikom „Mikołajka”, „Koszmarnego Karolka” itp.,
  • wszystkim dzieciom,
  • tym, którzy szukają lektury na rodzinne wspólne czytanie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...