czwartek, września 01, 2011

Audiobook „ŁÓŻKO”, J. L. Wiśniewski, Wyd. Świat Książki, Warszawa 2011

Jak już wielokrotnie powtarzałam, uwielbiam książki. Teraz, kiedy mam mnóstwo obowiązków przy moim Rysiu, nie mam zbyt wiele czasu i siły, by czytać, tyle ile bym chciała. Dlatego wypożyczyłam z biblioteki audiobooka.

Hmm... Ten pasuje bardzo do działu „Mama po godzinach”... Jest tu o pierwszych miłosnych uczuciach, gorących namiętnościach, ale też i o rozstaniach. Jest o rycerzach na białym koniu, ale też o zimnych draniach...

To aż nieprzyzwoite czytać tak mocno nasycone erotyką teksty podczas karmienia maleństwa, już lepiej prasując, czy gotując obiad, ale uwaga, by się nie przypalił!. J. L. Wiśniewski doskonale opisuje miłosne uniesienia i rozterki- robi to delikatnie, bez wulgaryzmów, z nutką tajemnicy. Do tego dochodzą teksty jego opowiadań czytane namiętnymi głosami samego autora, Sonii Bohosiewicz, Anny Cieślak, Pawła Deląga, Małgorzaty Korzuchowskiej, Karoliny Nolbrzak i Magdaleny Różczki.

Z pewnością warto posłuchać i podczas wypełniania domowych obowiązków (niekoniecznie przy dziecku) przenieść się do innego świata. Świata pełnego namiętności....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...