poniedziałek, września 19, 2011

TEST DERMATOLOGICZNEGO ŻELU DO MYCIA ORAZ KREMU DO SKÓRY BARDZO SUCHEJ XEMOSE- URIAGE

DERMATOLOGICZNY ŻEL DO MYCIA- URIAGE



Wg producenta: nawilżający żel myjący bez mydła. Skutecznie czyści i nawilża skórę. Nie narusza naturalnej warstwy hydrolipidowej skóry. Produkt o wysokiej tolerancji, przeznaczony dla całej rodziny. Do codziennego użycia dla skóry wrażliwej twarzy i ciała, dla dorosłych i dzieci od 1. miesiąca życia. W skład wchodzi woda termalna Uriage oraz 2% gliceryna.

Wg mnie i Rysia: żelu używamy do codziennej kąpieli. Pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie. Nie pieni się, co jest jego zaletą. Jednak warto go kupić przede wszystkim dla efektów- skóra jest super wygładzona, miękka, nawilżona, pachnąca. Nie ma potrzeby stosowania już balsamu nawilżającego lub oliwki po kąpieli. Żel łagodzi wszelkie podrażnienia skóry pojawiające się często u niemowląt- potówki, wysypki, zaczerwienienia. Szczerze polecam!


KREM DO SKÓRY BARDZO SUCHEJ XEMOSE- URIAGE




Wg producenta: preparat do codziennej pielęgnacji skóry suchej i atopowej. Połączenie wody termalnej Uriage i opatentowanej formuły kompleksu Cerasterol-2F zapewnia intensywne nawilżenie, regenerację skóry i łagodzenie podrażnień. Lekka konsystencja sprawia, że krem szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Preparat przeznaczony do twarzy i ciała dla dorosłych i dzieci od 1. miesiąca życia.



Wg mnie i Rysia: wybrałam ten krem specjalnie dla Rysia, ale dermatologiczny żel do mycia
Uriage spełnia swoje zadanie (jest super!), więc Młody nie potrzebuje już dodatkowego nawilżenia. Czasem Go wysmaruję od stóp po samą twarzyczkę- krem nie uczula, szybko się wchłania, nie pozostawia plam na ubraniach. Za to ja używam kremu codziennie po kąpieli. Oprócz tych samych zalet, co przy stosowaniu przez Małego, zauważyłam na sobie rewelacyjnie zmiękczoną, wygładzoną skórę, długotrwałe nawilżenie-aż do następnej kąpieli. Jedyne czego mi brakuje, to zapachu (najlepiej takiego, jak dermatologiczny żel do mycia Uriage).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...