środa, października 12, 2011

„JA JUŻ POTRAFIĘ! O SUKCESIE NA SEDESIE!”, A.Frączek, L. Wildish, Wydawnictwo Debit

Tato, tato! Wiesz, mam myśl!
Będę duży … i to dziś!
Zaraz zacznę mówić basem,
golić się i czytać prasę,
dyskutować o biznesie,
no i siadać na sedesie!

Wydawnictwo Debit przedstawia kolejną rewelacyjną książeczkę dla najmłodszych. Tym razem rymowana bajka jest wstępem i pomocą podczas nauki korzystania z toalety. Tę książkę się nie tylko czyta! W wydaniu zawarty jest element manualny, którym jest sedes i spłuczka wydająca dźwięk spuszczanej wody! Każda strona dostarcza dziecku wielu wrażeń- może zobaczyć, dotknąć i usłyszeć to, co znajduje się w każdej toalecie (cieszmy się, że nie ma zapachu...). Po takich doznaniach dziecko z pewnością zainteresuje się treningiem czystości.

Książeczka została wyróżniona w konkursie „Świat przyjazny dziecku” oraz uznana jako Super Produkt 2008 magazynu dla rodziców „Mam dziecko”. A ja gdybym mogła przyznałabym tytuł „Pedagog poleca” .

1 komentarz:

  1. witaj
    książeczka w naszym przypadku bardzo na czasie ;)

    fajnie tu u Ciebie, tylko ta czcionka - nie mogę długo czytać, bo mnie oczy bolą :(, ale będę zaglądać
    pozdrawiam
    m.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...