piątek, sierpnia 05, 2011

TO WARTO MIEĆ NA CZAS POŁOGU I NIE TYYLKO ;)

PIANKA DO HIGIENY INTYMNEJ PHARMACERIS M- 260 ml

Wg producenta: polecane stosować w ciąży, po porodzie i w okresie karmienia. Zawiera kwas mlekowy, wyciąg z kwiatu wiciokrzewu i ziela przywrotnika. Myje zapewniając uczucie komfortu i świeżości. Zawartość kwasu mlekowego pozwala utrzymać naturalna florę bakteryjną, co zapobiega podrażnieniom. Olej Canola korzystnie wpływa na błony śluzowe chroniąc je przed wysuszaniem.

Wg mnie: po porodzie trzeba się podmywać po każdej wizycie w toalecie. Co tu dużo mówić- krocze jest obolałe, łatwo o podrażnienia lub infekcje. Od samego początku zaczęłam jednak używać pianki Pharmaceris M i nie miałam problemów. Uczucie świeżości utrzymuje się naprawdę długo. Pianka koi i mam wrażenie, że przyspieszyła gojenie rany- nie ma potrzeby robić nasiadówek lub płukanek ziołami. Poza tym pianka jest bardzo wydajna dzięki pojemnikowi z pompką. Wcale się nie dziwię, że otrzymała tytuł Laur Konsumenta 2010.

POPORODOWY BALSAM UJĘDRNIAJĄCY DO CIAŁA PHARMACERIS M- 150 ml

Wg producenta: zawiera wyciąg z zielonej algi, proteiny ze słodkich migdałów. Może być stosowany od pierwszych dni po porodzie, w okresie karmienia, a także profilaktycznie od 4. miesiąca ciąży. Skutecznie ujędrnia i zwiększa sprężystość skóry osłabionej rozciąganiem, co pomaga w odzyskaniu jej kondycji sprzed okresu ciąży.

Wg mnie: To jest nieprawdopodobne, ale to kolejny kosmetyk z serii Pharmaceris M, którym jestem zachwycona! Jest super! Nie dosyć, że ujędrnia, to zauważyłam, że redukuje niewielki cellulit! Pięknie pachnie, ma gęstą konsystencję, lecz łatwo się go rozprowadza i szybko się wchłania. Nawilża na długo, ma się uczucie napięcia skóry. Przyda się taka chwila relaksu i luksusu podczas trudnych pierwszych tygodni macierzyństwa, jaką daje ten preparat.

PREPARAT ZMNIEJSZAJĄCY ISTNIEJĄCE ROZSTĘPY PHARMACERIS M- 75 ml

Wg producenta: zawiera witaminę E, proteiny z dyni zwyczajnej, ekstrakt owocowy, masło shea. Skutecznie spłyca głębokość rozstępów na brzuchu, biodrach, pośladkach i udach już po 6 tygodniach stosowania. Redukuje barwę rozstępów, które przybierają kolor otaczającej je skóry i staja się mniej widoczne. Wykazuje natychmiastowe działanie ujędrniające i uelastyczniające. Utrzymuje odpowiednie nawilżenie skóry. Może być stosowany przez kobiety w ciąży od 4. miesiąca oraz w okresie karmienia.

Wg mnie: uff! Całe szczęście nie mam żadnych rozstępów, preparat zastosowałam jednak, by ujędrnić moje ciałko po porodzie (stosowałam naprzemiennie z poporodowym balsamem Pharmaceris M). Będę nudna, ale znowu jestem zadowolona z efektów (niesamowity producent...). Krem pięknie pachnie, szybko się wchłania, nie pozostawia plam na ubraniach, więc po zastosowaniu można szybko się ubrać i pobiec do maluszka.

KREM DO TWARZY XERIAL 5 SVR – 50 ml

Wg producenta: zapewnia 24 -godzinne nawilżenie. Regeneruje i koi skórę. Wskazania- sucha skóra twarzy o różnej etiologii: uwarunkowana genetycznie, po zastosowaniu leków (izotretinoina), spowodowana czynnikami klimatycznymi (słońce, mróz, wiatr). Efekty zastosowania- zmiękcza, nawilża, wygładza i regeneruje skórę twarzy.

Wg mnie: doskonale nawilża, nie przetłuszczając przy tym cery. Można go stosować na dzień (nawet pod makijaż) oraz na noc. Kolejną jego zaletą jest to, że sprawdza się o każdej porze roku - jesienią złagodził moje podrażnienia wywołane przez silny i zimny wiatr, zimą przez mróz, wiosną i latem przez słońce i deszcze. Produkt uniwersalny, obowiązkowo musi się znaleźć w kosmetyczce kobiety o wrażliwej skórze!

PŁYN MICELARNY ZIAJA MED- 200 ml

Wg producenta: dwufunkcyjny preparat do demakijażu i oczyszczania każdego rodzaju skóry, szczególnie nadwrażliwej, skłonnej do zaczerwienień. Bez kompozycji zapachowej, bez alkoholu, bez parabenów, bez barwników. Działanie: skutecznie usuwa makijaż, dokładnie oczyszcza skórę, przywraca naturalne pH, wyraźnie zmiękcza naskórek.

Wg mnie: świetnie i szybko oczyszcza skórę, która po zastosowaniu płynu jest rzeczywiście miękka, wygładzona i przygotowana na użycie kremu. Zaletą płynu jest też niska cena, jak na taką dobrą jakość.

BALSAM DO UST  TISANE- 4,7g

Wg producenta: balsam wygładza, nawilża, odżywia, regeneruje szorstkie, spierzchnięte usta. Chroni przed niekorzystnym działaniem mrozu, wiatru, słońca, deszczu.

Wg mnie: nic dodać, nic ująć. Producent spełnia swoje obietnice. Balsam sprawdził się podczas porodu, kiedy miałam strasznie spierzchnięte usta oraz po porodzie, kiedy nie ma czasu na częste

Poza tym przyda się: krem na cienie pod oczami, intensywnie nawilżający balsam do ciała, relaksujący żel pod prysznic, wzmacniająca odżywka do paznokci, wzmacniający i nawilżający szampon do włosów (na odżywkę nie ma czasu), dobry antyperspirant.

Jeśli jesteś jednak młodą matką, będziesz miała szczęście jeśli uda Ci się zastosować choć połowę powyższych kosmetyków ciągu dnia. Niestety nie ma na to zbyt dużo czasu ;( Ale warto spróbować. Należy się nam odrobina luksusu, czyli jakieś 15 minut dla siebie dziennie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...