środa, sierpnia 03, 2011

HIPOALERGICZNE ŻELE DO PRANIA JELP

Wg producenta: środki do prania dla niemowląt są znane Polakom już od 20 lat. Żele do prania to jednak nowość na polskim rynku. Nie zawierają szkodliwych substancji ani dla człowieka, ani dla środowiska naturalnego (składniki żelów są biodegradowalne). Nie zawierają też sztucznych środków barwiących, które mogłyby powodować alergie skórne lub podrażnienia, są więc bezpieczne dla małych alergików- niemowląt i dzieci. Są również pozbawione środków zapachowych, które mogłyby podrażniać malucha. Zawierają glicerynę, chroniąc skórę przed wysuszeniem. Dzięki swoim zaletom otrzymały pozytywną opinię skandynawskiego stowarzyszenia Astma- Allergi Danmark.
Żele nadają się do prania ręcznego oraz w pralkach. Producent zapewnia, iż 1 litr żelu powinien wystarczyć na 14 prań.

Wg mnie i Rysia: będąc w szpitalu po porodzie Rysio, jak wszystkie inne noworodki, otrzymał szpitalny kaftanik. Już po kilku godzinach biedak miał wysypkę na całym ciele, jak wszystkie noworodki na oddziale. Okazało się, że w szpitalnej pralni nie używa się specjalnych środków piorących przeznaczonych dla maluszków! Poprosiłam więc Męża, by przyniósł ciuszki Rysia wyprane właśnie w żelach JELP (na tydzień przed porodem wszystko porządnie wyprałam). Już na drugi dzień od zmiany odzieży było widać poprawę stanu skóry. Ubrania są rzeczywiście delikatne i pozbawione zapachu. Można by użyć jeszcze płynu do płukania JELP, ale ja tego nie zrobiłam, a i tak jestem zadowolona. W żelu prałam także pokrycie wózka, fotelika, pościele. Kolory pozostają nienaruszone (białe ciuszki piorę oczywiście w żelu do białego, a kolorowe w żelu do koloru), natomiast lekkie plamy z kremów dla dzieci czy moczu wywabione. Jestem też bardzo zadowolona z wydajności żeli- jedna nakrętka na odświeżające pranie (tzn. bez ciuszków jakoś specjalnie poplamionych) w zupełności wystarcza, czyli producent nie kłamie ;) Szkoda tylko, że środki te nie są również dostępne w butlach ekonomicznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...