czwartek, czerwca 28, 2018

"CUDOWNY CHŁOPAK. WSZYSCY JESTEŚMY WYJĄTKOWI" R. J. Palacio, Wyd. Albatros 2018


Kilka miesięcy temu chwyciła mnie za serce powieść R. J. Palacio "Cudowny chłopak", a także- co mnie zaskoczyło- również i adaptacja filmowa (przypominam post: "Cudowny chłopak"- film czy książka?). Już wtedy wiedziałam, że szykują się kolejne nowości autora z serii Cudowny chłopak- wyczekiwałam więc premiery. I w końcu jest! Tym razem wydanie o tym samym tytule skierowane jest do młodszych czytelników.



Książka przede wszystkim zachwyca pięknymi, a zarazem prostymi ilustracjami. Ukazują one chłopca, który wyraźnie różni się od pozostałych dzieci. August nie może zmienić tego, jak wygląda, ale jest w stanie zmienić sposób, w jaki ludzie na niego patrzą. Bo przecież KAŻDY człowiek jest cudem! Jest nim także August.



"Cudowny chłopak"
w wersji ilustrowanej to wartościowa lekcja empatii i tolerancji dla naszych pociech. Ta lektura inicjuje do rozmów na ważne tematy, tak bardzo aktualne i niemające granic. To także opowieść o odwadze, potrzebie akceptacji, byciu sobą, wyjątkowości każdego z nas...



Niesamowite ile wartości można przekazać na zaledwie trzydziestu kilku stronach 😊.

Kategoria wiekowa: 3+
Ilość stron:
32
Oprawa:
twarda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...