piątek, kwietnia 20, 2018

MÓJ EKO- DEKALOG :)

Zdrowy styl życia to rzecz, której uczę się od lat, i która dzisiaj jest już moją wartością. To nie jest jednak nic prostego, pracuję nad tym codziennie, czasem pozwalam sobie na małe grzeszki, ale staram się później zrehabilitować. W każdym razie, wpadł mi ostatnio w ręce Magazyn Estilo- kwartalnik o zdrowym i naturalnym życiu. Już od pierwszej strony zyskał moje zainteresowanie, a to za sprawą Dekalogu Estilo (można go powiększyć klikając na zdjęcie 😉):



Oprócz Dekalogu Estilo, który jest tak naprawdę moim dekalogiem, w aktualnym numerze magazynu znalazłam informacje o różnego rodzaju terapiach, o których nie miałam nawet pojęcia (np. o biofizyce, terapii czaszkowo- krzyżowej TCK, Zeolitcie), przeczytałam o podejściu psychologii wedyjskiej do miłości, o rozwoju duchowym w codzienności, poznałam nowe zdrowe produkty, jak i osoby, które chcą się podzielić wypracowanymi przez siebie technikami samorozwoju.

Czy ktoś z Was zna Magazyn Estilo i może się podzielić opinią o nim? Czekam na Wasze komentarze i szczerze przyznam, że jestem ciekawa kolejnego wydania 😌.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...