poniedziałek, listopada 30, 2015

ŁAGODNE MYCIE WŁOSÓW MALUSZKA


Ostatnio koleżanka zwierzyła się, że mycie głowy maluszkowi to istny koszmar. Jako rodzice, przerabiamy to na pewnym etapie wszyscy... Ja już mam to za sobą, uff ;) Znajoma poprosiła, bym poleciła jej jakiś delikatny szampon, bo sama gubi się w gąszczu reklam i zachęcających opakowań i nie wie, co wybrać. Co więc polecam?
Kiedyś już polecałam Wam bardzo delikatny szampon micelarny Mixa Baby oraz łagodny szampon i płyn do kąpieli 2 w 1 Mixa Baby. Czas chyba przypomnieć najważniejsze wnioski z tych testów...

Bardzo delikatny szampon micelarny Mixa Baby
Najpierw testowałam na sobie, a dopiero później wypróbowałam na Maluchach. Ponieważ jestem strasznym alergikiem, już się sprawdziło wielokrotnie, że jeśli sama przejdę próbę, moje Brzdące są bezpieczne.

Szampon micelarny rzeczywiście jest bardzo delikatny. Łagodnie myje czuprynkę, świetnie się pieni, nic a nic nie szczypie w oczy. Mój Rysiek uwielbia modelować pianą irokeza lub inne fantazje, ale nie na swojej głowie, tylko na głowie Siostry ;)
Szampon łatwo się spłukuje, co jest ważne podczas mycia tej najmłodszej główki- przynajmniej się nie męczy i nie denerwuje, że spłukiwanie trwa za długo. Włosy nie są poplątane, są miękkie i puszyste.
Lecz zdecydowanie największą zaletą tego szamponu jest jego zapach! Cudowny zapach małego dziecka! Zakochałam się w nim i choćby dlatego warto było wypróbować delikatny szampon micelarny Mixa Baby. Cena ok. 11zł, więc wcale nie tak dużo ;) Polecam!

Zdaniem producenta, misją produktu jest dokładne oczyszczanie włosów dziecka niepowodujące szczypania oczu. Podczas aplikacji szampon zmienia się w kremową pianę, którą łatwo spłukać. Działanie:skuteczne codzienne oczyszczenie włosów dziecka. Włosy nie plączą się, są sprężyste i zdrowo błyszczą. A ja to potwierdzam ;)

Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2 w 1 Mixa Baby
- pachnie delikatnie, jak skóra małego dziecka,
- nie szczypie w oczy, ani nie podrażnia skóry,
- bardzo dobrze się pieni (na włosach, jak i w wannie pod wpływem strumienia ciepłej wody),
- łatwo się go spłukuje,
- skóra po kąpieli jest miękka, a włosy łatwo się rozczesują,
- to jeden produkt do przynajmniej dwu zastosowań,
- jest bardzo wydajny,
- opakowanie 400 ml z pompką,
- cena ok. 23 zł.

2 komentarze:

  1. O, dobrze wiedzieć. Niezwykle ważne jest, żeby szampon nie szczypał w małe oczka, bo same tego nie lubimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam, wyprobowalam i niestety jestem rozczarowana. Przeszkadza mi zwłaszcza zapach, jest on bardzo intensywny, wlosy dziecka pachnialy niczym perfumy przez dwa dni. Jak dla mnie kosmetyki dla dzieci powinny miec bardzo subtelny zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...