sobota, lutego 21, 2015

"KAPITAN NAUKA. ZAGADKI OBRAZKOWE 3+. ZABAWY LOGICZNE", "KAPITAN NAUKA. ZAGADKI OBRAZKOWE 6+. CZYTANIE, KONCEENTRACJA, PAMIĘĆ", Wyd. Edgard


Ostatnio pobijamy z Dziećmi nasze dotychczasowe rekordy w ilości wizyt u lekarzy. Najbardziej w tych sytuacjach przeraża mnie wspólna zabawa małych pacjentów, choć doskonale rozumiem, że maluchy muszą coś robić, a najbardziej przecież uwielbiają zabawę i poznawanie świata. Więc biegają po poczekalni jeden za drugim, kichają na siebie, obgryzają te same kredki, liżą nawzajem zabawki i tym podobne. I wówczas nie ma się co dziwić, że przychodzisz z grypą, a wracasz jeszcze z ospą...

Przed ostatnią wizytą w poradni, wrzuciłam do swojej torebki "Kapitana Naukę. Zagadki obrazkowe". Miałam tym samym nadzieję, że trochę odciągnę swoje Choruszki od "lekarskiego przedszkola". Jako dziecko uwielbiałam, kiedy Ciotki wyciągały ze swych torebek najróżniejsze przedmioty przeznaczone dla mnie (balony, kredki, kredę, niestety cukierki pudrowe- dziś bym krzyczała!), dlatego wykorzystuję ten trick na Zuzi i Ryśku. Działa niczym wyjęty królik z kapelusza!

"Zagadki obrazkowe" to ponad 100 zabaw- nie da rady ich wszystkich rozwiązać przed jedną wizytą lekarską ;) Na każdej karcie znajdują się 2 zadania, a na odwrocie ich rozwiązania. Wszystkie karty są ze sobą na stałe spięte, dzięki czemu nie pogubimy elementów.

Zagadki 3+ :
- uczą logicznego myślenia i wyciągania wniosków,
- ćwiczą koncentrację i wprowadzają w świat matematyki,
- ćwiczą kompetencje niezbędne do samodzielnej nauki w szkole,
- rozbudzają ciekawość świata.



Zagadki 6+:
- przygotowują do płynnego czytania,
- ćwiczą koncentrację i myślenie analityczne,
- wprowadzają elementy mnemotechniki,
- wyposażają dziecko w kompetencje niezbędne w szkole.

"Kapitan Nauka. Zagadki obrazkowe" to okazja do wspólnej zabawy dzieci z rodzicami. W naszym przypadku rozrywka z poczekalni lekarskiej przeniosła się do domu- Rysiek nie chciał mi dać spokoju ;)


Warto było wrzucić do torebki te kolorowe karty z zadaniami, szczególnie, że nie były drogie- 20zł. A Dzieciaki oprócz tego, że zadowolone, to siedziały w poczekalni blisko mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...