piątek, września 19, 2014

TEST PAPUTKÓW BONILO

Paputki z Bonilo.pl mamy pierwszy raz, jednak kapcie tego typu kupuję Dzieciakom od pierwszych, stawianych przez nich kroków. Uwielbiamy je wszyscy- zarówno Oni- Mali, jak i My- Staruchy ;) Już Wam tłumaczę- dlaczego...


Zawsze się dziwiłam, jak stopa dziecka może być uwięziona przez calutki dzień w sztywnych i ciężkich buciorach, mylnie nazywanych domowymi. Kiedy więc szukałam pierwszych paputków dla Rysia, wiedziałam tylko, że mają być miękkie, lekkie i mieć cichą podeszwę. Chodziliśmy jeszcze wtedy na rehabilitację (Mały miał słabe mięśnie brzuszka i ud). Zapytałam rehabilitantkę, czy mogłaby mi doradzić, w czym Synek ma chodzić po domu. "W skarpetach! A jeszcze lepiej- na bosaka"- usłyszałam od niej. No dobra, póki było lato, ok- chodził na bosaka. Ale zbliżała się zima, ogrzewania podłogowego nie mamy, a biegać w samych skarpetkach nie pozwolę! Przeszukałam internet wzdłuż i wszerz i znalazłam miękkie, wykonane w 100% ze skóry naturalnej, urocze paputki! Co prawda cena (razem z koszami dostawy) trochę mnie zaskoczyła, bo zwykłe domowe buciory są o połowę tańsze. Ale tu przecież chodzi o zdrową stopę mojego Szkraba, więc jakoś się z tym pogodziłam. Otrzymałam paczkę z paputkami i... wszyscy się w nich zakochaliśmy :)


Paputki Bonilo to  już nasza kolejna para z tego typu obuwia. Są w każdym milimetrze naturalne, jak wspomniałam w 100% z naturalnej skórki. Są cienkie i mięciutkie, dzięki czemu mała stópka oddycha, nic jej nie krępuje, ma zapewnioną maksymalną wygodę i bezpieczeństwo. Co niektórych dziwi- podeszwa nie jest śliska na panelach oraz płytkach. Ryśkowi świetnie się biega po mieszkaniu, wbrew zakazom mamy... Wokół kostki jest wszyta gumka, która przytrzymuje paputka na stopie- można ją delikatnie regulować.


Ponadto kapcie domowe od Bonilo występują we wielu wzorach do wyboru. A jak ktoś się uprze, to może skomponować swój wzór- wtedy paputki będą spersonalizowane, co ostatnio jest modne ;)

Dostępne jest 6 rozmiarów, jednak także tutaj istnieje możliwość dopasowania obuwia do stopy konkretnego dziecka (i tak też było ostatnio w naszym przypadku- otrzymaliśmy buciki uszyte specjalnie pod Ryśka!).
Sami przyznajcie, czy coś takiego byłoby możliwe ze zwykłymi kapciami, w zwykłym sklepie obuwniczym?! No pewnie, że NIE! A tutaj, to żaden problem!!! I nawet nie przedłuża to okresu oczekiwania!


Do tego paputki te są urocze. Sama bym takie chciała, choć niestety nie ma jeszcze wersji dla dorosłych... Ale mam nadzieję, że kiedyś i dla mnie takie uszyją ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...