niedziela, grudnia 08, 2013

PRZEZIĘBIENIE, ORKAN KSAWERY, SPÓŹNIONY MIKOŁAJ I ZALEGŁOŚCI...

W minionym tygodniu, jak można było zauważyć, na blogu było mnie mało. A było to spowodowane nie brakiem tematów do opisywania, bo tych mam ciągle mnóstwo, tylko czasu mi brak. Natomiast w ostatnich dniach dopadło nas przeziębienie, a mnie ponadto straszne zmęczenie. Wszystko powywracało się do góry nogami, dzieciom rozregulował się rytm dnia, nie spały, były markotne i potrzebowały ciągłego tulenia. Właściwie przez 24h/dobę wycierałam nochale małe i duże i przytulałam marudki. Całe szczęście, że kupiłam aspirator kataru do odkurzacza, bo inaczej nie dałabym chyba rady...

W międzyczasie odwiedził nas też orkan Ksawery, który zasypał Poznań i napędził mi niezłego stracha piorunami w środku nocy... Wichura, zamieć śnieżna, burze i inne zjawiska pokrzyżowały niestety plany Św. Mikołajowi i ten spóźnił się do niektórych dzieci! Dziwny jakiś...

Przeziębienie mam nadzieję mamy już za sobą i teraz biorę się za nadrabianie blogowych zaległości. W najbliższych dniach napiszę więc recenzję nowej książki o wychowaniu, przeprowadzę test najnowszego tabletu Samsung Tab 3 Kids, pokażę Wam także mikołajkową sesję fotograficzną. Ale to nie wszystko! Będzie też zapowiadany konkurs i mnóstwo innych rodzicielskich tematów. Zachęcam do czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...