piątek, grudnia 06, 2013

TALERZ TURKUSOWY ZE STUDIA NOWOCZESNEGO RĘKODZIEŁA PATPOTTERY- MOJA OPINIA


Kilka dni temu otrzymałam cudo ręcznie robione :) Jest to śliczny turkusowy talerz. Kojarzy mi się on z Grecją, kolorem Morza Śródziemnego i pyszną śródziemnomorską kuchnią. Piękne wzory, faktura, kolor, modne pękania lakieru, ceramika sprawiają, że jest to przedmiot, z którego ucieszy się większość kobiet. Często wybierając się do kogoś, kiedy wypada coś podarować taki talerz czy patera jest idealnym pomysłem. Wręcz uniwersalnym (jeśli obdarowywana ma być kobieta...), bo pasuje i na parapetówkę, i na urodziny, imieniny, jako gwiazdkowy prezent czy upominek z innej okazji.


Smakowicie komponują się na nim owoce, ciasta, ciasteczka, omlety i konkrety w postaci mięsa czy garmażerki. A nawet, śmiało można go postawić samodzielnie, będzie piękną ozdobą kuchni czy jadalni.

Tego typu przedmioty z ceramiki- talerze, miski, kubki, akcesoria do łazienek, dekoracje, biżuterie, a nawet lampy- tworzy ręcznie pani Patrycja ze sklepu www.patpottery.pl.

Pani Patrycja ma zmysł artysty i wielki talent (czego jej zazdroszczę, bo ja akurat mam dwie lewe ręce do tego typu działań...), dlatego też można się do niej zgłosić z własnym pomysłem, a Ona na pewno coś pięknego wykona. Załóżmy, że szukam czegoś oryginalnego i zarazem pięknego do nowego domu koleżanki, która lubi kolor pomarańczowy i fascynuje się Afryką... Sama nie mam pojęcia, co mogłabym jej podarować z okazji parapetówki. Kontaktuję się więc z panią Patrycją ze Studia Nowoczesnego Rękodzieła Patpottery, przedstawiam o co mi chodzi (czyli, że głowa pusta, nie wiem co wymyślić na prezent), a pani Patrycja wyczaruje coś specjalnego, oryginalnego i na pewno pięknego.

Zachęcam do zajrzenia na stronę internetową sklepu www.patpottery.pl, a może znajdziecie coś tam interesującego na prezent z okazji nadchodzących Świąt?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...