piątek, grudnia 13, 2013

TEST MYDEŁKA ODPLAMIAJĄCEGO DR BECKMANN

Moim zdaniem: przetestowałam chyba już większość odplamiaczy ze sklepowej półki- i te popularne, jak i ekologiczne. Kiedy ma się małe dzieci-sami wiecie- ciuchy brudzą się niesamowicie, i to w równym stopniu ciuchy maluchów i ich rodziców. Plamy z posiłków, kupki, ulewania, z plasteliny, po pisakach, błocie i wszystkiego, z czym ma dziecko do czynienia w ciągu dnia. Mimo stosowania nawet reklamowanych często środków na uporczywe plamy, zdarzało się, że musiałam wyrzucić ubranie do śmieci. Dlaczego? Ponieważ albo środek nie dawał sobie rady i plama pozostawała albo wręcz odwrotnie- plama wraz z materiałem zostały przebarwione. Wyobraźmy więc sobie, jak drażniące muszą to być substancje! A odplamiamy najczęściej jednak ciuszki naszych dzieci. Czy warto je narażać na podrażnienia, a nawet choroby skóry?! Dlatego ostatecznie zaprzestałam stosowania odplamiaczy...

Kilka miesięcy temu spiesząc się na spotkanie z koleżankami, ubrana w moją ulubioną koszulę, karmiłam szybko Zuzię. Niestety zgodnie powiedzeniem "Gdy się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy", Młodej się ulało akurat na moje ubranie! Szybko namoczyłam koszulę, podsuszyłam suszarką (a co, a Wy tak nie robicie?), lecz niestety plama została. Przebrana i spóźniona poskarżyłam się dziewczynom, jak to możliwe, że moje mleko zostawia takie plamy?! Co ja takiego zjadłam?! Rozbawione psiapsiółki zgodnym chórem poleciły mi Mydełko do odplamiania Dr Beckmann'a. Naturalne w 100%, idealne nawet do ciuszków dla noworodków, odplamia jak nic innego. Od razu pobiegłam do sklepu, zastosowałam na mojej ukochanej koszuli i rzeczywiście, okazało się genialne! Od tego czasu używam mydełka do plam każdego rodzaju. Zawsze schodzą, nie odbarwiają kolorów, nie podrażniają delikatnej skóry dziecka. Najlepszy, bezpieczny, ekologiczny i naturalny odplamiacz jaki w życiu miałam! Polecam wszystkim, ale przede wszystkim mamom! A ponadto mydełko jest śmiesznie tanie i całkiem wydajne.


Zdaniem producenta: Mydło w kostce, którego formuła oparta jest na mydle z naturalnych tłuszczów roślinnych. Nie zawiera barwników ani środków zapachowych a wszystkie składniki w 99% ulegają biodegradacji. Skutecznie usuwa plamy z krwi, tłuszczu, oleju, szminki. Nadaje się także do mycia rąk (testowany dermatologicznie), nie podrażnia skóry. Można je także stosować na dywanach, tapicerkach itp. Produkt idealny podczas podróży i na wakacjach, niezastąpiony w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię :) Twoje zdanie na ten temat jest dla mnie niezwykle ważne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...